Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

• 01/11/2024, 06:30:56

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Asioita, joita kannattaa ottaa huomioon  (Luettu 61178 kertaa)

Poissa Maya

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Vanhat RT-lesket neuvoo
« Vastaus #110 : 09/02/2006, 18:24:25 »
Minä en ole muuten missään vaiheessa ainakaan ollut sitä mieltä, että juuri naisen pitäisi ymmärtää, kyllä sitä ymmärrystä tarvitaan ihan molemmilta puolilta. :)
Olihan sillä miehelläkin ikävä siellä, siksi kai se olikin tärkeää myös hänelle :)
Keskustelusta se varmasti lähtee. Siis nimenomaan keskustelusta, ei syyttelystä, raivoamisesta tai mistään kiukuttelusta.
Juu niin kuin tuossa aiemmin totesin niin se ongelma on lähinnä siinä, että miehellä kyllä on ikävä, mutta ei muista sanoa sitä, koska olettaa mun tietävän että näin on..aivan kun mulla joku kristallipallo olis?!? :P
 Juu ja en oo oikeesti mikään kauhu akka joka aina vaan kiukkuaa ja raivoaa, ;D vaan se on just siinä kun mies ei puhu mulle ja mielikuvitus laukkaa jokseenkin aina kovin ylikierroksilla ja olen todella analyyttinen ihminen omissa ja muidenkin ongelmissa yritän käydä ne päässäni läpi aina mahdollisimman rationaalisesti ja miettiä mitä ois voinut tehdä toisin ja mitä meni vikaan ja mikä meni kauheen hyvin jne.
Niin tosiaan se puhumattomuus laittaa minut miettimään kaikki mahdolliset ajatukset mitä mieheni päässä mahdollisesti liikku ja turhaudun ja ikävöin kun en näe hänen kehonkieltä, että voisin edes hiukan analysoida mistä on kyse ja silloin kyllästyn miettimään ja saan just kärpäsestä härkäsen aikaan...en ehkä osaa selittää tätä oikein..tai semmoset ihmiset joiden mies on jo valmiiksi hyvä kommunikoimaan ei ehkä ymmärräkkään tätä ongelmaa.. :)
Ja se että yritän saada miestäni avautumaan ja kertomaan siellä olostaan ja kaikesta lähinnä ei toimi sillä totesi itsekkin minulle että kun on semmoinen äijä ettei osaa puhua näistä...:"kuin neardenthalilaiselle puhuis" hän itsekkin totes  ;D
Niin just se että kun mulla on täällä paha olla ja yritän siitä puhua ilman että saan vastakaikua niin varsinkin nyt kun ei nähdä niin usein menee kiukutteluksi.

Antakee armoo ja koettakaa ymmärtää vaikka en kyllä enää tainnut itsekkään tajuta mitä kirjoitin kun ajatus käy niiiiiin nopeaa. ;D

Poissa Mirka

• Koditar
  • My kind of man <3
« Vastaus #111 : 09/02/2006, 18:33:39 »
Maya: Hyvinhän tuosta (ainakin naisen logiikalla :P ) selvän sai :)
Itse kuulun samaan kastiin: mietin, pohdin ja taas vähän mietin ja joskus myös pohdin... ::) Ja mulle on tosi tärkeetä olla henkkoht-kontaktissa, jotenkin voi toisesta aistia tuntemukset ja ajatukset, puhelimen, kirjeen tai spostin välityksellä se ei oikein luonnistu... Omaan myös vilkkaan mielikuvituksen ;)
Ymmärrettävää on, jos menee kiukutteluksi, kun ei omille ikäväntunnustuksilleen saa kaikua... Tyyliin: "mulla on ikävä sua..." "jaa..." Ja jotenkin tuntuu, että rakkaudentunnustusten "vaatiminen" (rakastathansämua) ja uteleminen menee jo vähän yli...
Mä en osaa kyllä neuvoa tai vinkkiä antaa miehen puhumattomuudelle... :-[ Pöh, musta mitn apua oo :P  :-[

KFOR 11/04-11/05

Poissa Maya

• Koditar
  • KFOR 11/05-11/06
« Vastaus #112 : 09/02/2006, 18:43:47 »
Mä en osaa kyllä neuvoa tai vinkkiä antaa miehen puhumattomuudelle... :-[ Pöh, musta mitn apua oo :P  :-[
No sehän meinaa että sulla on vaan kaikki tosi hyvin eli ihan positiivistahan se vaan on  ;D

Ela

• Vieras
« Vastaus #113 : 09/02/2006, 20:10:43 »
Meil joskus minä olen se joka ei haluais/osais puhua, ja toinen kehottaa vaan, että täytyy puhua ja puhua ja puhua, ei ne asiat muuten selviä...
Onko mun sulhanen jotenkin outo mieheksi   ??? ::)
« Viimeksi muokattu: 09/02/2006, 20:16:56 kirjoittanut Ela »

Ela

• Vieras
« Vastaus #114 : 09/02/2006, 20:16:25 »
Mutta siis vastauksena Mayalle, niin ainakin luulen ymmärtäväni mistä puhut ja toivon kovasti, että löytäisitte sellaisen tavan ja "aikataulun" kuinka usein pitää huomioida ja helliä sanoilla. Se ei ole helppoa. Mutta juuri tuo on tosi tuttu tunne, että kelaa ja vatvoo mielessä juttuja ja sitten suuttuu toiselle, kun se ei osoita tarpeeksi välittämistään. Äh, taisi mennä sekavaksi, mutta ehkä siitä saa jotain selkoa mitä ajoin takaa.  :D
Yhtäkaikki Maya, iloa ja kauniita sanoja elämääsi!

Jartsa

• Vieras
« Vastaus #115 : 09/02/2006, 21:54:46 »

Muoks. Eihän tässä nyt ollut mitään konkreettista. ;D

No ei. Eikä oikein mitään ymmärretävääkään...  :rotf:

Mutta näkisin asian näin: yhtä vaikea kuin miehen ja naisen suhde on yleensäkin ns. normielämässä, on se sitä myös rt-aikana paitsi, että yhdessä eletty aika ennen missiota korreloi mission kestoon potenssiin miinus jotakin. (jotakin= suhteen pituus ennen missiota.) MOT.

Ymmärsittekö?

Poissa Katja

• Koditar
« Vastaus #116 : 09/02/2006, 22:00:08 »

Mutta näkisin asian näin: yhtä vaikea kuin miehen ja naisen suhde on yleensäkin ns. normielämässä, on se sitä myös rt-aikana paitsi, että yhdessä eletty aika ennen missiota korreloi mission kestoon potenssiin miinus jotakin. (jotakin= suhteen pituus ennen missiota.) MOT.

Ymmärsittekö?

En..  ???  ???  ;D

Poissa Maya

• Koditar
  • KFOR 11/05-11/06
« Vastaus #117 : 09/02/2006, 22:03:05 »

Ymmärsittekö?
Niin ja Zatulla ei olllut mitään konkreettista  :rotf:
Toi oli tosi selkeetä hei..Maailma ois paljon helpompi paikka jos miehet ei ois semmoisia juntturoita  :headbang: Toisaalta siksi kai ne on niin rakastettavia...Ota nyt selvää

termari

• Vieras
« Vastaus #118 : 09/02/2006, 22:07:20 »

Ymmärsittekö?

En..  ???  ???  ;D

ihan meni kyllä tältäkin ohi...
blondi + monimutkanen käsittämätön ja epämääräinen juttu= ei hyvä ??? ::)  ;D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

• Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
« Vastaus #119 : 09/02/2006, 23:14:39 »
Mie en oo isännälle oikeata kirje kirjettä kirjoittanut, kun viimeeksi 18 v. sitten. :-[ Pitäisköhän alkaa taas harjoitella? ??? Mutta, kun toi s-posti on niin paljon kätevämpi ja nopeampi.  :)

Ehdottomasti pitäis :D
Mulle kirje on aina henkkohtasempi kuin sposti, vaikka useammin sitä spostia tuli lähetettyä kuin oikeita kirjeitä... Mutta Rumin sen hyvin sanoi, miksi kirje on "parempi". Kokeile... :P
Kiitos Mirka.Jos joskus tavataan(OSATAANKO lukea ;D)tarjoan jalmaria kierroksen tahi kaksi ;)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla