Lainaus käyttäjältä: Katja - 20/05/2006, 23:59:28Minnekkäs se Tehotypyn ukko lähteekään? No kuhan pysyy vähän aikaa pois kotoota
Minnekkäs se Tehotypyn ukko lähteekään?
No niitähän odotetaan aina yhtä innokkaasti :glasses9:Sehän on vaan jees, et se lähtee ni on jotain mitä odottaa
Lainaus käyttäjältä: zatu - 21/05/2006, 03:13:23Toivottavasti on kuitenkin lomilla tervetullut kotiin? No niitähän odotetaan aina yhtä innokkaasti :glasses9:
Toivottavasti on kuitenkin lomilla tervetullut kotiin?
Lainaus käyttäjältä: Outi - 21/05/2006, 13:12:59Kuinka mones reissu teillä on jo alkamassa? Kolmas toivottavasti ei kuitenkaan viimeinen
Kuinka mones reissu teillä on jo alkamassa?
Lainaus käyttäjältä: Katja - 20/05/2006, 23:59:28Minnekkäs se Tehotypyn ukko lähteekään? B-maahan (tai niin se ainaki mulle väittää) :rotf:No kuhan pysyy vähän aikaa pois kotoota
Mä odotan kauhun sekaisissa tunnelmissa, että mitä tuleman pitää! Herra lähtee toukokuussa .NO, sen ainakin tiedän, että tylsä kesä tulee!!!
NO, sen ainakin tiedän, että tylsä kesä tulee!!!
Lainaus käyttäjältä: Tintsu - 27/03/2007, 15:40:56Mä odotan kauhun sekaisissa tunnelmissa, että mitä tuleman pitää! Herra lähtee toukokuussa .NO, sen ainakin tiedän, että tylsä kesä tulee!!!Eeeeeeeeeeeeeeei tule...... .