Päävalikko

Kotiutuminen II

Aloittaja Kisu, 01/12/2006, 17:51:26

« edellinen - seuraava »

Minkäsuuntaisia kokemuksia kotiutumisesta/kotiutumisista?

Kotiutuminen sujui ongelmitta.
7 (50%)
Kotiutumisessa oli jonkin verran ongelmia.
6 (42.9%)
On tullut koettua niin ongelmallinen kuin ongelmatonkin kotiutuminen.
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

PMP

OHI ON!!! Mies ei vaan ole vielä kotona... ;D Mut sillä on hyvä syy. Se oli päässy työhaastatteluun!!! Tulee nyt hetkenä minä hyvänä kotia!! Ihanaa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wav: :sunny: :mosh2: :jipii:

Lilian

lasinainen

onnea! ylihuomenna minäkin!  :)

PMP

Lainaus käyttäjältä: PMP - 14/11/2008, 14:52:31
OHI ON!!! Mies ei vaan ole vielä kotona... ;D Mut sillä on hyvä syy. Se oli päässy työhaastatteluun!!! Tulee nyt hetkenä minä hyvänä kotia!! Ihanaa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wav: :sunny: :mosh2: :jipii:

Nyt ollaan kumpikin kotona ja on ihanaa!!! Ja tän päivän kruunasi se, että J sai sen työpaikan!!!!!!!!!!!! Aivan mahtava fiilis!! Ja helpottunut, kun tosiaan työttömyys näytti jo melko todennäköiseltä. Mahtava päivä!! ;D :woohoo:

Lua

Lainaus käyttäjältä: PMP - 14/11/2008, 18:50:29

Nyt ollaan kumpikin kotona ja on ihanaa!!! Ja tän päivän kruunasi se, että J sai sen työpaikan!!!!!!!!!!!! Aivan mahtava fiilis!! Ja helpottunut, kun tosiaan työttömyys näytti jo melko todennäköiseltä. Mahtava päivä!! ;D :woohoo:
No toi kuulostaa kyllä aika täydelliseltä päivältä. Onnea teille molemmille :)!

pumpkin

Paljon onnea teille!  :)

zatu

Mahtava päivä!! ;D

Wau, hienoa! Onneksi olkoon! :D
-memento vivere-

Lilian

Tuossa keittiössä hääräillessä kattelin "isi-kalenteria" ja sitä sydän-magneettia joka on nelosen kohdalla :-* Siis en mä vaan osaa vieläkään käsittää että tää on neljän yön päästä ohi, voiko tää olla totta :love7:

miranda

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 15/11/2008, 18:01:21
Tuossa keittiössä hääräillessä kattelin "isi-kalenteria" ja sitä sydän-magneettia joka on nelosen kohdalla :-* Siis en mä vaan osaa vieläkään käsittää että tää on neljän yön päästä ohi, voiko tää olla totta :love7:

Mulla on ihan sama fiilis...  ::) Tuntuu epätodellista että mies muttaa takaisin kotiin ;D

rumin,mies syvästä etelästä

Nyt sitten lesket patistamaan niitä kotiutuvia rauhanturvaaja yhdistyksen jäseniksi.
Uutta verta tarvitaan ja se lanaaminenkin loppuu kun saa toisten ex faittereitten kanssa jutella ja saunoa 8)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla