Päävalikko

Kotiutuminen II

Aloittaja Kisu, 01/12/2006, 17:51:26

« edellinen - seuraava »

Minkäsuuntaisia kokemuksia kotiutumisesta/kotiutumisista?

Kotiutuminen sujui ongelmitta.
7 (50%)
Kotiutumisessa oli jonkin verran ongelmia.
6 (42.9%)
On tullut koettua niin ongelmallinen kuin ongelmatonkin kotiutuminen.
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Tinsku

Oikeesti viimeinen puhelu Kosovosta takana!!! Siis nytkö tää vuosi on mennyt?! Musta tuntui vielä kaksi viikkoa sitten etten tosiaa näe tätä päivää ikinä mutta huomenna kotiutuu J. Huippua!!!  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: Taateli - 11/11/2008, 22:00:10
Lainaus käyttäjältä: Tinsku - 11/11/2008, 21:58:48
Oikeesti viimeinen puhelu Kosovosta takana!!! Siis nytkö tää vuosi on mennyt?! Musta tuntui vielä kaksi viikkoa sitten etten tosiaa näe tätä päivää ikinä mutta huomenna kotiutuu J. Huippua!!!  ;D

:D :D

Hienoa! :D Onneksi olkoon!
-memento vivere-

PMP

Lainaus käyttäjältä: Tinsku - 11/11/2008, 21:58:48

Onneksi olkoon Tinskulle!! Mulla pitää vielä 3 pitkää yötä odottaa.. Sitten en kyllä päästä ukosta ainakaan vuorokauteen ollenkaan irti!!! Roikun kuin iilimato..  ;D

Lilian

Minä voin hehkuttaa että tänään viimeinen keskiviikko ilta ilman miestä :wiggle2:

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 12/11/2008, 08:07:27
Minä voin hehkuttaa että tänään viimeinen keskiviikko ilta ilman miestä :wiggle2:

Vähiin se käy teilläkin :)

lasinainen

minäkin että yli-yli-ylihuomenna nähdään hesassa :D

lasinainen

Lilian: milloinkas se miehesi kotiutuikaa lopullisesti?

Lilian

Tasan viikon päästä, 19.11 ;D

PMP

No minäkin sitten... ;D  YLIHUOMENNA NÄHDÄÄN RAKKAAN KANSSA!!  :jee: :jee: :hello2: :wiggle2:

miranda

Vielä 5 päivää....  :faint:  :sad2: :crybaby2: