Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

rapu

Minä kanssa tykkäsin siitä Marimekkopuvusta :D
Ja tänä vuonna oli paljon enemmän ihania pukuja kuin viime vuonna. Ja minusta normaalia vähemmän niitä roikkuvia alleja ;)

Tarja oli selkesti ottanut kantaa syksyn homo-keskusteluun. Oli tosi paljon homo- ja lesbopareja. Nostan todella hattua Tarjalle! :icon_thumleft:

Johanna

Kaverin pikkusisko oli juhlissa kadettina ;D Ihan lopussa bongasin hänet. Ilmeisesti FST5:llä oli haastateltu häntä :)

s^n^

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Johanna - 06/12/2010, 22:17:09
Kaverin pikkusisko oli juhlissa kadettina ;D Ihan lopussa bongasin hänet. Ilmeisesti FST5:llä oli haastateltu häntä :)

Ja Yle Areena pelasti! Näin haastattelun sieltä :)

justiina

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/12/2010, 19:44:58
Lainaus käyttäjältä: PMP - 06/12/2010, 19:33:19
Lainaus käyttäjältä: Janica - 06/12/2010, 19:28:53
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/12/2010, 19:20:23
Voi naiset linnassa... Kun olisivat ryhdikkäitä, sais puvutkin oikeutta... :-\

Ja ikääntyvät naiset voisivat opetella käyttämään hihakkeita tai boleroita. Voi allien juhla..  :-\

Komps komps. Aivan karmeen näköstä kun vanhalla naisella on hihaton puku.  :-X
Muutenkin mun mielestä noi hihattomat ja olkaimettomat puvut on olleet aika kaameita... :(

Ringette tytöillä oli kaikilla nätit puvut!!  :D

Hii, siellä oli mun kaveri :D Harmi, ettei sen puku näkynyt kunnolla. Yläosasta näytti ainakin kauniilta.

rapu

Voi ei, eilen oli maanantai! Menikö Täydelliset Naiset?

Kinttunen

^Niitä ei tainnut tulla eilen ollenkaan.. mäkin nimittäin asetuin sitä varten telsun eteen, mut olin sit nukahtanut. :)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

KouTa

Tuli sieltä joku Täykkäri... aamulla ja illallakin.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Minna

Lainaus käyttäjältä: rapu - 07/12/2010, 13:54:47
Voi ei, eilen oli maanantai! Menikö Täydelliset Naiset?

Ei menny!  :)

Minna

Voi että mua itkettää nuo tarinat sairaista lapsista tuossa Joulu mielelle konsertissa.  :'( :'( :'(
Nuo herkistää enemmän kun mikään...