Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

rapu

^Jouni oli myös mun suosikki.
En olis palkannut kumpaakaan finalistia. Eniten jotenkin hävetti se Teemun kommentti, että hän ei koskaan ole siivonnut kun vaimo siivoaa ::) ja miksi Mira ei oikeasti voinut opetella etukäteen edes yhtä kokonaista lausetta ruotsia? Ei se nyt niin vaikeaa olisi ollut, kun siitä opiskelusta oli Hjalliksen kanssa puhetta aikaisemmassa jaksossa!! Uskomatonta.

Niin, ja mikä se vika tehtävä oikein oli!! Yhtä tyhjän kanssa! Katsojalle ei oikeasti jäänyt siitä mitään käteen. Jotain suunnittelua, välittyypä katsojalle tosi hyvin ::)

Vähän huvitti, kun raadissa istui Hjalliksen ex-vaimo ja sitten kysyttiin mielipidettä nykyiseltä avovaimolta ja äidiltä ja pojalta ::) jepjep. Ihme kun ei serkun kummin kaimalta ;)

Pikkunen

Mä oon ihan samaa mieltä Diilin eilisestä tehtävästä. Kuka tahansa olisi osannut tuollaisia esitylsiä väkertää  ::) Jouni olis ollut kyllä hyvä valinta. Teemun olisin valinnut Miran sijaan. Ihmettelin kans kun ei ollut edes vähän opetellut ruotsia...

Marge

Ai ristus että pisti vihaks maanantainen Silminnäkijä "Toinen raiskaus"  >:(
Katsottavissa yle areenasta.
Fear never fixed anything.

KooKoo

^ Luin tosta jutusta eilen murha.infosta ja tänään katsoin Silminnäkijän. Ihan sairasta, että tollasta voi tapahtua jossain :angry4:

Suttura

Katsoin myös tuon, oksettavaa, miten julmia ihmiset voivat olla. Ja tyhmiä, kun uskovat huhuja ja levittävät niitä, eivätkä edes vaivaudu ajattelemaan omilla aivoillaan  :angry5: Sääliksi käy tuo tyttö  :-\

IceQueen

Voi naiset linnassa... Kun olisivat ryhdikkäitä, sais puvutkin oikeutta... :-\
Ad astra per aspera!

Janica

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/12/2010, 19:20:23

Ja ikääntyvät naiset voisivat opetella käyttämään hihakkeita tai boleroita. Voi allien juhla..  :-\

PMP

Lainaus käyttäjältä: Janica - 06/12/2010, 19:28:53

Ja ikääntyvät naiset voisivat opetella käyttämään hihakkeita tai boleroita. Voi allien juhla..  :-\

Komps komps. Aivan karmeen näköstä kun vanhalla naisella on hihaton puku.  :-X

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: PMP - 06/12/2010, 19:33:19
Lainaus käyttäjältä: Janica - 06/12/2010, 19:28:53

Komps komps. Aivan karmeen näköstä kun vanhalla naisella on hihaton puku.  :-X
Muutenkin mun mielestä noi hihattomat ja olkaimettomat puvut on olleet aika kaameita... :(

Ringette tytöillä oli kaikilla nätit puvut!!  :D
Ad astra per aspera!

minni

^Oli siellä kyllä upeitakin ilmestyksiä, en ehtinyt paljoa nähdä, mutta tykkäsin kovasti sen Marimekon toimarin puolison puvusta.