Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Anki - 06/06/2005, 15:04:23
No nyt kun tää aihe nousi niin mäkin voin pistää kyselyn taas....
Onkos kellään ideoita mitä vois antaa rakkaalle avolleni hänen 30-vuotispäivänä??

Vedetään huumorilinjalle... Papalle ostin just 33-vuotislahjaks Reinot :D :D Samaiset tossut putkahti muuten veljeni 30-vuotispäivänä lahjapaketista :) Varma valinta huumorimiehelle, joka vielä ymmärtää käyttää niitä ;)
Veli sai kyllä ihka aidon stetsonin ja riippumatonkin länkkärihengessä :)

KFOR 11/04-11/05

Mirka

Lahjakortti on aina varma valinta, tai vielä varmempi on raha...
Ylioppilas- tai rippilahjaksi lahjakortti kultasepänliikkeeseen. Tai jos lahjan saaja harrastaa jotain urheilulajia, niin esim. urheiluliikkeen lahjakortti on hyvä idea :)
Häälahjaksi Twister :D

Anki: Entäs tatuointilahjakortti?? Onko miehelläsi tatuointia tai onko haaveillut?? Tämä on vähän kyllä sellanen lahjaidea, että on oltava varma siitä haluaako toinen ottaa tatskan...

KFOR 11/04-11/05

Anki

@ Mirka & Tanlaa:  MAHTAVA IDEA!!!
Kuinka voikaan olla tällaisia ihmisiä että on just sopiva vastaus varastossa aivan riippumatta mitä kyselee ;D ;D
Mieheni on kauan haaveillut tatskasta (kuten minäkin, mutta kun niin pelkään neuloja :o) , joten tuohan on SE lahja hänelle, KIITOKSIA tytöt!!
Just jotain tämmöistä spesiaalilahjaahan hain ;)

Muut ehdotukset ovat kyllä edelleenkin tervetulleet, sillä minähän meinaan hemmotella sitä herraa oikein kunnolla hänen synttäreillään ;D

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Anki - 07/06/2005, 13:46:06
@ Mirka & Tanlaa:  MAHTAVA IDEA!!!
Kuinka voikaan olla tällaisia ihmisiä että on just sopiva vastaus varastossa aivan riippumatta mitä kyselee ;D ;D
Mieheni on kauan haaveillut tatskasta (kuten minäkin, mutta kun niin pelkään neuloja :o) , joten tuohan on SE lahja hänelle, KIITOKSIA tytöt!!
Just jotain tämmöistä spesiaalilahjaahan hain ;)

Muut ehdotukset ovat kyllä edelleenkin tervetulleet, sillä minähän meinaan hemmotella sitä herraa oikein kunnolla hänen synttäreillään ;D

Dängjuu, dängjuu, you are very welcome ;)
Pikkuvinkkinä Anki: Ei sitä neulaa tarvi kattella, eikä se ole sellanen rokotusneulan näkönen, kun se on sellanen "pyssy" :) En mäkään neuloista tykkää, enkä hirveän paljon sitä katellut, kun mua tatuoitiin... Eikä muuten oikeesti satu!! Tai, no, käsivarteen ei ainakaan satu, kutittaa vaan :P

KFOR 11/04-11/05

Anki

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 07/06/2005, 14:59:54

Dängjuu, dängjuu, you are very welcome ;)
Pikkuvinkkinä Anki: Ei sitä neulaa tarvi kattella, eikä se ole sellanen rokotusneulan näkönen, kun se on sellanen "pyssy" :) En mäkään neuloista tykkää, enkä hirveän paljon sitä katellut, kun mua tatuoitiin... Eikä muuten oikeesti satu!! Tai, no, käsivarteen ei ainakaan satu, kutittaa vaan :P

Vähän OT: en minäkään pelkää katsoa sitä neulaa, mutta kun sillä pistetään niin AUTS.... on sitten niin matala kipukynnys ettei oo tosikaan.... Ja vielä kun ehkä haluaisin tatskan johonkin lapaluun lähistöön niin varmaan aika paha paikka kun siinä on niin vähän pehmustetta ;)  No ehkä sitten joskus uskallan, mut ois se hieno jos me samanaikaisesti otettais tatskat M:n kanssa...

Marge

Minä oon kyllä maailman huonoin keksiin lahjoja, eli nyt kaivataan vinkkejä nopeesti  :D

Hyvä ystäväni juhlii ens lauantaina kolmekymppisiä ja hänelle pitäis nyt lahja keksiä *huokailee*
Ystäväni on sinkkunainen, asuu Helsingissä, suunnittelijana Finlaysonilla ja muutenkin taiteellinen tyyppi, ei kuitenkaan mikään "taiteilijasielu"  ;) Aivan ihana ihminen, jonka olen tuntenut lapsuudesta saakka ja tiedän hänen makunsa aika nappiin. En haluis viedä mitään tusinatavaraa lahjaks. Miten tää voi olla näin vaikeeta  ??? Auttakaa...
Fear never fixed anything.

Janica

Lainaus käyttäjältä: Marge - 12/06/2005, 18:55:00
Minä oon kyllä maailman huonoin keksiin lahjoja, eli nyt kaivataan vinkkejä nopeesti  :D

Hyvä ystäväni juhlii ens lauantaina kolmekymppisiä ja hänelle pitäis nyt lahja keksiä *huokailee*
Ystäväni on sinkkunainen, asuu Helsingissä, suunnittelijana Finlaysonilla ja muutenkin taiteellinen tyyppi, ei kuitenkaan mikään "taiteilijasielu"  ;) Aivan ihana ihminen, jonka olen tuntenut lapsuudesta saakka ja tiedän hänen makunsa aika nappiin. En haluis viedä mitään tusinatavaraa lahjaks. Miten tää voi olla näin vaikeeta  ??? Auttakaa...

Hmmm.... Kuulostaa ihmiseltä, joka arvostaa design-tuotteita...?

Tapio Wirkkala on suunnitellut vaikka millaisia ihania lahjatavaroita... Itse olen ihastunut selkeistä muodoista pitävänä Wirkkalan töihin.  :)
Osa on älyttömän kalliita (vaikkapa trumpettikynttilänjalat!) mutta sitten onneksi on noita edullisempiakin juttuja olemassa. :)

Tai miten olisi Aarikka? Iittalan lahjaesineet?

(ääh ei näin aamulla keksi enempää...  ;) )

point

Lainaus käyttäjältä: Marge - 12/06/2005, 18:55:00

Miten olisi lahjakortti esim. värianalyysiin?
Monet taiteilijat osaavat yhdistää hienosti värejä teoksiinsa, mutta ovat kertakaikkiaan onnettomia valitsemaan oikean värisiä vaatteita itselleen.   :-\

Marge

Lainaus käyttäjältä: Janica - 13/06/2005, 08:13:59

Hmmm.... Kuulostaa ihmiseltä, joka arvostaa design-tuotteita...?

Tapio Wirkkala on suunnitellut vaikka millaisia ihania lahjatavaroita... Itse olen ihastunut selkeistä muodoista pitävänä Wirkkalan töihin. :)
Osa on älyttömän kalliita (vaikkapa trumpettikynttilänjalat!) mutta sitten onneksi on noita edullisempiakin juttuja olemassa. :)

Tai miten olisi Aarikka? Iittalan lahjaesineet?

(ääh ei näin aamulla keksi enempää... ;) )

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 13/06/2005, 19:27:32
Mie sain lahjaksi mariskoolin, jota en varmasti olis ite tajunnu hankkia, vaikka tykkäänki siitä.. :D

Lainaus käyttäjältä: Pike - 13/06/2005, 23:18:43
Miten olisi lahjakortti esim. värianalyysiin?
Monet taiteilijat osaavat yhdistää hienosti värejä teoksiinsa, mutta ovat kertakaikkiaan onnettomia valitsemaan oikean värisiä vaatteita itselleen.   :-\

Hyviä ideoita teiltä kyllä tulee, mutta mutta... Tuo mun ystäväni on suunnitellut Iittalallekin jotain, joten se siitä. Mariskooli/skooleja sillä on jo ja värianalyysi on muuten hyvä idea, mut tää mun ystävä ei kyl tarvii, hän on hyvin tyylikäs ja oman tyylinsä tunteva. Plääh... Eli jotain persoonallista täs nyt yritän keksiä, mut en tosiaan oo mikään ideanikkari  :-\
Fear never fixed anything.

Taru

Tuli vaan mieleen tämänhetkinen oma projekti, joka on varmasti kaikille kiva lahja.. Otan oikein kivan kuvan meidän tytöistä, ja sit kehitän sen, ja kaverin kaveri, joka on hyvä piirtämään, tekee mulle siitä A3 -kokoisen piirroksen, yllärinä Tuomakselle. Ajattelin myös siskolle synttärilahjaksi sen omista koirista jos tulee oikein hyvä kuva!  :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry