Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

Tara

AAAAPUUUUUAAAA pikaista sellaista

Pitäis tässä viikonlopun aikana keksiä joku pieni erikoinen lahja miehen isälle, joka täyttää 54v.

Ei mitään arvolahjaa (rahalla mitattuna siis) eikä mitään koriste-esineitä yms tavanomaisia juttuja.

Mies on luonteeltaan ihminen, joka "tietää kaiken" eikä kovin helposti myönnä tietämättömyyttään. Joten välähti idea, että pitäisi löytää esim. jokin esine, josta mies ei tiedäkään heti mikä se on vaan joutuisi ottamaan selvää. Tai jokin peli tai askartelutehtävä, jossa joutuisi käyttämään vähän aikaa ja aivojaan.

Tai muuta tuollaista jotain pientä erikoista.

BB

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 30/06/2005, 08:30:12

Topiakseksi oli poika nimetty,
Oli pitkä ja hoikka, kuin isänsä ilmetty.

Hih hih, miunkin Tobias on pitkä ja hoikka... ;D
Tuo iltasatu on aivan loistava idea, Susakaro!

Tobulla on huomenna syndet ja oon ihan pulassa sen lahjan kanssa (oon vielä maailman huonoin hankkimaan toisille lahjoja!!). Pitäsköhän sillekin tehdä iltasatu?! ;)

Anki

Lainaus käyttäjältä: BB - 01/07/2005, 13:04:35
!

Tobulla on huomenna syndet ja oon ihan pulassa sen lahjan kanssa (oon vielä maailman huonoin hankkimaan toisille lahjoja!!). Pitäsköhän sillekin tehdä iltasatu?! ;)

Ei muuta kuin iltasatua väsäämään BB ;D  Sitten vaan teet vähän aikuiseen makuun sopiva sisältö (hehe...)   ;) ;D ;D

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Tara - 01/07/2005, 12:51:15
AAAAPUUUUUAAAA pikaista sellaista

Pitäis tässä viikonlopun aikana keksiä joku pieni erikoinen lahja miehen isälle, joka täyttää 54v.

Ei mitään arvolahjaa (rahalla mitattuna siis) eikä mitään koriste-esineitä yms tavanomaisia juttuja.

Mies on luonteeltaan ihminen, joka "tietää kaiken" eikä kovin helposti myönnä tietämättömyyttään. Joten välähti idea, että pitäisi löytää esim. jokin esine, josta mies ei tiedäkään heti mikä se on vaan joutuisi ottamaan selvää. Tai jokin peli tai askartelutehtävä, jossa joutuisi käyttämään vähän aikaa ja aivojaan.

Tai muuta tuollaista jotain pientä erikoista.

Niitähän on kaikennäkösiä vempaimia, joita voi irrotella toisistaan tms. Ne on tosi hauskoja :)
Veli sai joululahjaks sellasen vekottimen, missä oli kaks pyyhekoukkujen näköstä metallihärpäkettä llitetty toisiinsa ja ideana oli irrottaa ne toisistaan...
Mutta älä vaan kysy, että mistä tuollaisia saa ??? Ei käsitystä siitä ;)

KFOR 11/04-11/05

Tara

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 01/07/2005, 13:11:50

Niitähän on kaikennäkösiä vempaimia, joita voi irrotella toisistaan tms. Ne on tosi hauskoja :)
Veli sai joululahjaks sellasen vekottimen, missä oli kaks pyyhekoukkujen näköstä metallihärpäkettä llitetty toisiinsa ja ideana oli irrottaa ne toisistaan...
Mutta älä vaan kysy, että mistä tuollaisia saa ??? Ei käsitystä siitä ;)

Varmaankin näistä paikoista..

www.pulju.net   ja
www.mulletoi.com

On olleet ahkerassa käytössä ennenkin nuo sivut :)

BB

Lainaus käyttäjältä: Anki - 01/07/2005, 13:08:03
Lainaus käyttäjältä: BB - 01/07/2005, 13:04:35
!

Ei muuta kuin iltasatua väsäämään BB ;D  Sitten vaan teet vähän aikuiseen makuun sopiva sisältö (hehe...)   ;) ;D ;D

Apinoin sitten tuon susakaron idean (sorgen susakaro!) ja muuntelin sitä sellaiseksi k25-versioksi - ja oli huikea suksee... ;)

Anki

@BB: taidetaan me muut sitten varastaa sun ideaa ;D ;D
Kerkiäiskö täss enää tuon 20 päivään tehdä jotain vastaavaa ::)  ideoita ja tekstiä kyllä syntyy äkkiäkin, mutta ne kuvat vois olla hiukan vaikeampi juttu...

susakaro

Lainaus käyttäjältä: BB link=topic=40.msg27738#msg27738

Apinoin sitten tuon susakaron idean (sorgen susakaro!) ja muuntelin sitä sellaiseksi k25-versioksi - ja oli huikea suksee... ;)

Pitääköhän sitä alkaa vaatii jottai korvauksia tekijänoikeudesta...  ;D ei vaan ihan vapaasti saa käyttää !

myy79

miehellä olis viikon päästä perjantaina synttärit... mitä ihmettä mä keksin sille lahjaks????  ???  ::)

ideoita??? illalle oon pientä kivaa keksiny, mutta ihan lahja on eri juttu...  :P

Janica

J:lle hommasin tänä vuonna (vaikka synttäreihin onkin vielä aikaa) kultaisen riipuksen, joka on kiinalainen merkki ja tarkoittaa rakkautta. Siihen pistin mustan nahkanyörin, on aikalailla tyylikkäämpi kuin jokin ohut ketju! :) (Ja HALVEMPI!)
;)

Mitäs sitten... Hmm... Paha sanoa, kun tuon oman äijän maun tuntee, mutta makujahan on tunnetusti monia...  :)

Huurteinen on ollut meillä kova sana ja tykätty lahja (eli vuolukivi, joka laitetaan pakkaseen kylmenemään ja siinä on pulloille ja tölkeille kolot ->pitää viileänä!)  ;)