Päävalikko

Kotiutuminen II

Aloittaja Kisu, 01/12/2006, 17:51:26

« edellinen - seuraava »

Minkäsuuntaisia kokemuksia kotiutumisesta/kotiutumisista?

Kotiutuminen sujui ongelmitta.
7 (50%)
Kotiutumisessa oli jonkin verran ongelmia.
6 (42.9%)
On tullut koettua niin ongelmallinen kuin ongelmatonkin kotiutuminen.
1 (7.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

PMP

Joo, ei ole kauaa enää. Ja se on hyvä se. ;D

PMP

Mä alotan taas sen hehkuttamisen.... ;D ;D

Eli, enää tasan viikko kotiutumiseen !!!!!!!!! :blob1: :blob3: :blob6: :blob7: :headbang: :headbang: :hello2: :love5: :notworthy: :toothy9:

Nyt kai voi jo sanoo että viimesiä viedään... :D

lasinainen

viikko! huomenna on viimeinen sunnuntai siellä ;D  :jipii:

Lilian

Huomenna viimeinen sunnuntai teillä  ;D Ihanaa täpinää teille!! Minä seuraan vähän myöhemmin perästä...18 yötä...

PMP

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 01/11/2008, 12:03:30
Huomenna viimeinen sunnuntai teillä  ;D Ihanaa täpinää teille!! Minä seuraan vähän myöhemmin perästä...18 yötä...

Juu, siis todellisuudessa mullakin vielä 2 viikkoo jäljellä, mutta mä en laske enää sitä viikkoo kun J on Suomessa. ;) ;D

miranda

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 01/11/2008, 12:03:30

Sama täällä  ;D

Olen vaan niin onnellinen että kohta saan mieheni kotiin että ei enää edes haittaa että tuli vähän yliaikaa, tiesin sitä jo alusta asti että en saan hänet kotiin kun muut tulevat...

s^n^

Ah.. Mä voisin kyl ottaa tän lopputäpinän kokemisen uusiks.. Se oli niin ihanaa täpinöintiä sillon. ;D

Mary

3 pitkää yksinäistä yötä...  ;D

zatu

No joko kohta? ;)
-memento vivere-

PMP

Huomenna J saapuu sit Suomeen ja torstaina kotiin. Mulla totta kai perjantaina tentti Oulussa, niin nähdään vasta perjantaina. Mutta ei oo paljo enää!!!!!!!!!!! :-* :-* :-* :-*

Mä hehkutan sitten ens viikolla lisää kun oikee h-hetki lähenee... ;D ;D ;D