Päävalikko

Teatteri

Aloittaja Marge, 23/09/2004, 10:35:26

« edellinen - seuraava »

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Mary - 03/06/2008, 08:36:16
Onko kukaan nähnyt tän kevään UIT:n kymmenen sketsiä... Millanen oli?
Joka vuosi ollaan käyty ja mun mielestä vuosi vuodelta heikompi...

Mä kävin työporukalla katsomassa sen..Olihan se ihan ok,osittain ehkä vähän tekemällä tehty..

mami

Lainaus käyttäjältä: Mary - 03/06/2008, 08:36:16
Onko kukaan nähnyt tän kevään UIT:n kymmenen sketsiä... Millanen oli?
Joka vuosi ollaan käyty ja mun mielestä vuosi vuodelta heikompi...

Valitettavasti samaa mieltä siitä, että taso laskenut vuosi vuodelta  :-\ Pääosin aika lattea esitys, muutama ihan hauska juttukin tietysti mahtui mukaan.

Tara

Taas tänä vuonna Tampereen Komediateatterin kesäteatteriin tuossa heinäkuussa.
Hauska ja viihdyttävä ilta tulossa. Ja mikä mukavaa, ei tarvitse taaskaan itse maksaa :)
Isukin firman kesäperinne on, että mennään perheporukalla kesäteatteriin yleensä jokin heinäkuinen lauantai. Ilta alkaa teatterilla kuohuviinilasillisella. Esityksen väliajalla on kahvit, pientä naposteltavaa ja konjakki/likööri. Esityksen jälkeen mennään jonnekin ravintolaan syömään.

Ohjelmistossa on menneiden vuosien tapaan farssi ála Jukat Puotila ja Leisti. Nauru on taattu.
http://www.tampereenkomediateatteri.fi/lainalakanat.htm

Outi

Käytiin tuossa vähän aikaa sitten katsomassa Jyväskylän kesäteatterissa Mies, joka ei osannut sanoa ei. Oli ihan hauska!  ;D

Anna

Me ollaan menossa ens lauantaina kattomaan se! Mun sisko näyttelee siinä ;D

Outi

Onko kukaan käynyt tänä kesänä katsomassa jonkun hyvän kesäteatteri-esityksen pk-seudulla? :)

Ulpu

Kivaa, me mennään tänä iltana meiän paikalliseen kesäteatteriin. Päästään vielä vapaalipuilla, kun J:n kaveri esiintyy siinä. Ja mun työkaveri kans.

Lua

Mäkin haluan kesäteatteriin, mutta kukaan ei innostu lähtemään mun kaa :(.

Outi

Tänään Tervasaareen katsomaan Juorupiiriä  :D Toivottavasti auringonpaiste jatkuu illallakin, niin on sitten oikein tosi mukavaa nauttia esityksestä ulkona :)

Tinsku

Pitkästä aikaa Kuopion kaupunginteatterissa on tänä syksynä kappale, jonka aion käydä katsomassa. Jännä nähdä miten Chicago onnistuu...