Päävalikko

Teatteri

Aloittaja Marge, 23/09/2004, 10:35:26

« edellinen - seuraava »

Ulpu

^ Juu, olen kuullut monen sanovan, että sen voisi katsoa useampaankin kertaan.

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 08/01/2011, 13:00:07
Mennään tänään katsomaan Vuonna 85...

Kyllähän tämä ihan hyvä oli, mut meille jäi J:n kans vähän blääh- fiilis... Olihan siinä monta hyvää roolisuoritusta ja hyvää musaa. Hintsasen rooliin olin jotenkin pettynyt, oli vaisu (kuului kyllä varmaan ollakin).

Ulpu

Eilen katsomassa Juoppuhullun päiväkirja, hieman erilaista teatteria...  Nauraa sai ainakin.  ;D

Ally

Huomenna mennään katsomaan Risto Räppääjää kesäteatteriin! Sitä on tosi monet kehunu hyväksi, joten odotuksia on.  :)

rapu

Olisin halunnut mennä katsomaan Katri Helenan musikaalia, mutta kun kävin katsomassa netissä mitä liput maksavat, niin taitaapa jäädä väliin: 51/46 euroa!!!
Milloin teatterista on tullut näin kallista??

rapu

Voi harmi, olisi ollut kiva mennä vielä tällä viikolla Kansallisteatteriin katsomaan Pirkko Saision Homo!, mutta eipähän tietysti enää ole lippuja saatavilla näin lyhyellä varoitusajalla :(

Hansu

Käytiin eilen katsomassa näytelmä Parhaissakin perheissä, joka oli ensi-ita. Keskisuomalainen tarjosi ilmaiset liput. Oli pitkästä aikaa todella hyvä teatterikappale.

Mary

Onks joku käynyt katsomassa tän kevään UIT:n Ilon palasia?

rapu

Mä kävin katsomassa Juha Itkosen käsikirjoittaman näytelmän Hämeenlinna. Voi että, olis pitänyt pyytää teidät hämeenlinnalaiset mukaan!  :) Oli hyvä!