Päävalikko

Teatteri

Aloittaja Marge, 23/09/2004, 10:35:26

« edellinen - seuraava »

Marge

Käytiin eilen parin kaverin kanssa katsomassa Hämeenlinnan kaupunginteatterin Elämäni farssi. Puoliajalla lähdettiin moukkamaisesti pois, oli aivan järkyttävää p.skaa. Siis niin huono ettei mitään rajaa.
Fear never fixed anything.

rapu

Torstaina olin Studio Pasilassa katsomassa Viimeinen suuri rakastaja.
Kiva oli pitkästä aikaa olla teatterissa.

Tinsku

Lainaus käyttäjältä: Anki - 26/02/2008, 09:05:53
Olipas tämä osio valunnut alaspäin....  Onko kukaan leskistä käynyt teatterissa viime aikoina ???

Meillä ovat vain lapset päässeet teatteriin esikoulussa ja hoitajan kanssa. Uppo-nalle oli kuulemman tosi hassu ja hyvä esitys.

Jartsa

Lainaus käyttäjältä: Marge - 27/04/2008, 18:53:23
Käytiin eilen parin kaverin kanssa katsomassa Hämeenlinnan kaupunginteatterin Elämäni farssi. Puoliajalla lähdettiin moukkamaisesti pois, oli aivan järkyttävää p.skaa. Siis niin huono ettei mitään rajaa.

Jos sä et vaan ymmärrä taidetta??  ;D Älä välitä, en minäkään...  ;) P.ska on p.skaa Broadwayllakin.

Marge

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 28/04/2008, 19:10:50
Lainaus käyttäjältä: Marge - 27/04/2008, 18:53:23

Jos sä et vaan ymmärrä taidetta??  ;D Älä välitä, en minäkään...  ;) P.ska on p.skaa Broadwayllakin.

Hyvin mahdollista että "taide" ei ole mua varten  ;)

Tilasin silti liput TomaattejaTomaatteja stand up-festareille. Viime vuonna oli ainakin ihan sairaan hauska, toivottavasti tänäkin vuonna saa nauraa itsensä kipeäks  ;D
Fear never fixed anything.

Hansu

Käytiin viime vloppuna katsoon Vuonna-85 musikaali. Juoni ei ollut kaksinen, mutta erittäin mukaansa tempaava musiikki. ;D

Tara

Lainaus käyttäjältä: Hansu - 09/05/2008, 19:11:34
Käytiin viime vloppuna katsoon Vuonna-85 musikaali. Juoni ei ollut kaksinen, mutta erittäin mukaansa tempaava musiikki. ;D

Me käytiin se katsomassa jo 2007 helmikuussa. Oli viihdyttävä.

Jutta

Mä oon nähnyt sen 3 kertaa  :o :D

mami

UIT:n Kymmenen sketsiä tuli eilen nähtyä kutsuvierastilaisuudessa Peacockissa. Mun mielestä se oli aika lattea tänä vuonna... :-[

Johanna

Lainaus käyttäjältä: mami - 22/05/2008, 07:36:15
UIT:n Kymmenen sketsiä tuli eilen nähtyä kutsuvierastilaisuudessa Peacockissa. Mun mielestä se oli aika lattea tänä vuonna... :-[

Mä olen työporukalla menossa lauantaina katsomaan ko näytöstä...Ei ole mitään ennakko ajatusta,mutta toivon että edes hiukan viihdyttäis...