Päävalikko

Euroviisut

Aloittaja Jartsa, 21/05/2006, 02:06:12

« edellinen - seuraava »

Maya

No tuo kuullosti jopa mun korvaan ihan identtiseltä  :o

Janica

Lauantai-iltana järjestetty Eurovision laulukilpailun toinen alkukarsinta johti kohuun. Tamperelaisen Katran esittämä Tietäjä-kappale valittiin Suomen euroviisufinaalin, mutta heti karsinnan jälkeen internetissä alkoi esiintyä näkemyksiä, joiden mukaan Katran viisulaulu on kopio hollantilaisen menestysyhtye Within Temptationin hittibiisistä Jillian.

Internetin suositulta YouTube-sivustolta löytyy Katran ja Within Temptationin kappaleiden samanlaisuuden todistava video. Maanantaina alkuiltaan mennessä sen oli käynyt katsomassa lähes 14 000 ihmistä.

Yleisradio tiedotti iltapäivällä, että päätös Tietäjä-kappaleen kohtalosta annetaan huomenna tiistaina. Viisukarsintojen vastaava tuottaja Timo Suomi myönsi maanantaina iltapäivälehtien haastatteluissa, että Katran ja Within Temptationin lauluista löytyy yhdenmukaisuutta, eikä Katran viisukappaleen vaihtaminen ole poissuljettua.

Tietäjän säveltäjä Risto Asikainen ei halunnut kommentoida asiaa Viihdeuutisille.

(MTV3)

Maya

No niin jotain jännitystä sitten näihinkin viisuihin!  ;)

Heidi82

Viime lauantaina katoin noita karsintoja ja ei kyllä oikein iskenyt mikään kappale ::)...tuskin suomi voittaa euroviisuja tänä vuonna

yama

Lainaus käyttäjältä: Heidi82 - 29/01/2007, 22:44:33
Viime lauantaina katoin noita karsintoja ja ei kyllä oikein iskenyt mikään kappale ::)...tuskin suomi voittaa euroviisuja tänä vuonna

Eikä taitais olla suomella ees varaa toiseen voittoon!  :) ;)

Kisu

Töitä tehtiin niin tiukkaan tahtiin, ettei viime la tullut nähtyä karsintoja. Eka karsinta ei kyllä tehny vaikutusta

yama

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 30/01/2007, 09:02:31
Töitä tehtiin niin tiukkaan tahtiin, ettei viime la tullut nähtyä karsintoja. Eka karsinta ei kyllä tehny vaikutusta

Et kyllä mitään menettänyt! Niin karseita kappaleita, että!  ::)

KooKoo

Ihan selvästihän tuo biisi oli plagioitu :o Aika noloa :-\

Lua

Lainaus käyttäjältä: Maya - 29/01/2007, 22:10:31
Ja mun  :o.

yama

Lainaus käyttäjältä: Lua - 30/01/2007, 09:27:50
Lainaus käyttäjältä: Maya - 29/01/2007, 22:10:31
Ja mun  :o.

Joo, niin kuulosti ja ihan hirvee oli toikin kappale! ;D