Päävalikko

Euroviisut

Aloittaja Jartsa, 21/05/2006, 02:06:12

« edellinen - seuraava »

pumpkin

minunkin mielestä Hanna on vähiten huonoin noista ehdokkaista...en kyllä katsois, jos isompi poika ei haluis välttämäti...

taamaa

En pystynyt katsomaan noita kuin vähän aikaa... siis ihan huonoja kaikki :( ja tuo Hannan jäi just kuulematta...

Kisu

No se biisi sitten voitti.. Ihan hyvä biisi, aika tusinapoppia tosin. Mutta oikeastaan paras voitti.
Pari hyvää biisiä oli koko kisassa, Hannan ja sit sen yöpukusen naisen..

Mut ei kyllä voittoa tule tänä vuonna enää. :)

Katja

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 17/02/2007, 22:10:09
No se biisi sitten voitti.. Ihan hyvä biisi, aika tusinapoppia tosin. Mutta oikeastaan paras voitti.
Pari hyvää biisiä oli koko kisassa, Hannan ja sit sen yöpukusen naisen..

Mut ei kyllä voittoa tule tänä vuonna enää. :)

No liekkö ikinä enää..  ::)  Lordi oli kyllä sen verran erikoinen, jota tuskin Suomesta enää edes tulee.. Hyäö että kerran kuitenkin.  :)

zatu

Olen onnekkaasti onnistunut välttämään kaikki viisuehdokasbiisit ja muut oheisjutut. :D
-memento vivere-

Maijis

Lainaus käyttäjältä: zatu - 17/02/2007, 23:42:36
Olen onnekkaasti onnistunut välttämään kaikki viisuehdokasbiisit ja muut oheisjutut. :D
Näin on käynyt mullekin ja nyt ihan ymmälläni täällä ihmettelen, että ai Hanna Pakarinen vai, edustaa Suomea euroviisuissa? ??? ::) :o

BB

Lainaus käyttäjältä: Maijis - 18/02/2007, 00:00:54
Lainaus käyttäjältä: zatu - 17/02/2007, 23:42:36
Näin on käynyt mullekin ja nyt ihan ymmälläni täällä ihmettelen, että ai Hanna Pakarinen vai, edustaa Suomea euroviisuissa? ??? ::) :o

Ai Hanna Pakarinen Euroviisuihin, ei oo todellista!  ;D Onks sillä joku ihqu euro-hjumppabiisi?

yama

Hyvä Hanna!   :D :D

Annukka

Lainaus käyttäjältä: yama - 18/02/2007, 15:49:19

Hanna oli hyvä, mutta biisi bliisu :D Järkky hörhelömekko vaan oli päällä. Tsiisus.

yama

Lainaus käyttäjältä: Annukka - 18/02/2007, 16:01:41
Lainaus käyttäjältä: yama - 18/02/2007, 15:49:19

Hanna oli hyvä, mutta biisi bliisu :D Järkky hörhelömekko vaan oli päällä. Tsiisus.

Kyl mie tosta kipaleestakin tykkäsin!  :)