Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

• 01/11/2024, 10:24:27

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Asioita, joita kannattaa ottaa huomioon  (Luettu 61182 kertaa)

Poissa Anki

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
Re: Vanhat RT-lesket neuvoo
« Vastaus #150 : 25/07/2008, 08:33:38 »

Istukaa joskus alas ja laittakaa niitä tuntoja paperille.Lukekaa itse.Poistakaa liiat ylilyönnit.
Sitten laitette spostin tai oikeen kirjeen.Siitä tulee vastaanottajkin paremmalle tuulelle.
Ja teille ei tuu sitä kiukkua kun olette ne "pahimmat" saaneet purkaa paperille.

Eikä niitä kaikkia tuntoja sinne alas kannata edes kirjoittaa.

Fiksu ja käyttökelpoinen neuvo :)

Poissa Lilian

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • KFOR 11/07-11/08
« Vastaus #151 : 25/07/2008, 08:36:30 »
Mä käytän juuri tuota eli kirjotan sen pahimman kiukun ja sit se helpottaa ja siitä on helpompi myös keskustella.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

• Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
« Vastaus #152 : 25/07/2008, 12:30:19 »

Istukaa joskus alas ja laittakaa niitä tuntoja paperille.Lukekaa itse.Poistakaa liiat ylilyönnit.
Sitten laitette spostin tai oikeen kirjeen.Siitä tulee vastaanottajkin paremmalle tuulelle.
Ja teille ei tuu sitä kiukkua kun olette ne "pahimmat" saaneet purkaa paperille.

Eikä niitä kaikkia tuntoja sinne alas kannata edes kirjoittaa.

Fiksu ja käyttökelpoinen neuvo :)
Kiitos.joskus se sokeakin kana jyvän löytää ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Pirtu

• Hang-around-jäsen
  • Yli-Koditar
  • *
  • Only Me
« Vastaus #153 : 28/07/2008, 21:37:38 »
Ens kesänä oon tulossa satakuntaan ;)
Hiihaa ;D Tänne vaan!! Kesään on vaan pirun pitkä matka... Pitänee tyytyä siihen asti tuon Pirtun seuraan 8)
Ei oo näkyny tähän mennessä kumpaakaan täälläpäin  ???
Pessimisti ei pety

fionella

• Vieras
Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #154 : 26/08/2008, 09:57:47 »
Tänneppä kaikki konkarit esittelemään asioita jotka kannattaa/pitää hoitaa että kotijoukoilla olisi helpompaa.

Poissa Lilian

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Asioita joita pitää ottaa huomioon
« Vastaus #155 : 26/08/2008, 10:08:00 »
Voi sentään, ei tule mieleen oikein mitään ??? jos suinkin on kunnon tukiverkosto niin sitä kannattaa käyttää surutta hyväksi.

Poissa susakaro

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • Muinaisjäännös
« Vastaus #156 : 26/08/2008, 10:46:43 »
No sehän ainakin on ollut täällä monesti esillä, että lomille ei kannata sopia liiaksi menoja, vaan arki ja spontaani yhdessäolo on todettu kaikkein hedelmällisimmäksi  :)

Poissa Anki

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
« Vastaus #157 : 26/08/2008, 10:57:07 »
No sehän ainakin on ollut täällä monesti esillä, että lomille ei kannata sopia liiaksi menoja, vaan arki ja spontaani yhdessäolo on todettu kaikkein hedelmällisimmäksi  :)
Ja parisuhteen hoitoa ennen kaikkea, eli ei liikaa (tai edes ollenkaan) sukulaisten ja kavereiden kanssa pyörimistä! :D

Mun mielestä oli myös hyvin tärkeätä että toinen oli aktiivisesti mukana toisen arjessa vaikkakin oltiin kaukana toisistamme. Eli sitä että juteltiin puolin ja toisin ihan tollai arkisestikin mitä puuhattiin :)
Ja silti kotiväelle: muistakaa että eihän se aika vuodeksi/puoleksi vuodeksi pysähdy sen takia että puoliso lähtee muualle töihin, vaan eläkää niinkuin muutenkin olisitte elänneet ja hankkikaa itsellennekin kivoja uusia kokemuksia! :D

Poissa PMP

• Koditar
  • Paatunut Koditar
  • KFOR 11/07-11/08
« Vastaus #158 : 26/08/2008, 11:04:57 »
Mulla tuli ainakin sellanen asia mieleen, että on hyvä jos on joku tuttu tai kaveri jolle voi soittaa jos on jotain ongelmia esim. auton kanssa (nimimerkillä auto on näyttäny kaikki temppunsa mulle tän rt-vuoden aikana.... ) tai jos kotona sattuu jotain esim. joku menee rikki tai temppuilee. Mun bestiksen mies on ollu toooodella iso apu mulle tän vuoden aikana. se on rassannu mun autoo ja pyörää ja käyny auttamassa muutenkin kun on ollu tarvis. Tällanen joku "varamies" olisi siis hyvä olla.

fionella

• Vieras
« Vastaus #159 : 26/08/2008, 11:43:23 »
Entäpä esim. jos tulee papereita/asioita johon tarvitsisi kummankin allekirjoitukset/suostumukset, mites silloin menetellään?  En halua enää kotihommien lisäksi joutua tappelemaan paperien kanssa...

*hyvä valmistautuminen on paras puolustus* ;D