Päävalikko

Asioita, joita kannattaa ottaa huomioon

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:29:33

« edellinen - seuraava »

Anki

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 24/07/2008, 16:10:35

Istukaa joskus alas ja laittakaa niitä tuntoja paperille.Lukekaa itse.Poistakaa liiat ylilyönnit.
Sitten laitette spostin tai oikeen kirjeen.Siitä tulee vastaanottajkin paremmalle tuulelle.
Ja teille ei tuu sitä kiukkua kun olette ne "pahimmat" saaneet purkaa paperille.

Eikä niitä kaikkia tuntoja sinne alas kannata edes kirjoittaa.

Fiksu ja käyttökelpoinen neuvo :)

Lilian

Mä käytän juuri tuota eli kirjotan sen pahimman kiukun ja sit se helpottaa ja siitä on helpompi myös keskustella.

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Anki - 25/07/2008, 08:33:38
Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 24/07/2008, 16:10:35

Istukaa joskus alas ja laittakaa niitä tuntoja paperille.Lukekaa itse.Poistakaa liiat ylilyönnit.
Sitten laitette spostin tai oikeen kirjeen.Siitä tulee vastaanottajkin paremmalle tuulelle.
Ja teille ei tuu sitä kiukkua kun olette ne "pahimmat" saaneet purkaa paperille.

Eikä niitä kaikkia tuntoja sinne alas kannata edes kirjoittaa.

Fiksu ja käyttökelpoinen neuvo :)
Kiitos.joskus se sokeakin kana jyvän löytää ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Pirtu

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 24/12/2007, 13:16:35
Lainaus käyttäjältä: rumin - 11/12/2007, 22:02:09
Ens kesänä oon tulossa satakuntaan ;)
Hiihaa ;D Tänne vaan!! Kesään on vaan pirun pitkä matka... Pitänee tyytyä siihen asti tuon Pirtun seuraan 8)
Ei oo näkyny tähän mennessä kumpaakaan täälläpäin  ???
Pessimisti ei pety

fionella

Tänneppä kaikki konkarit esittelemään asioita jotka kannattaa/pitää hoitaa että kotijoukoilla olisi helpompaa.

Lilian

Voi sentään, ei tule mieleen oikein mitään ??? jos suinkin on kunnon tukiverkosto niin sitä kannattaa käyttää surutta hyväksi.

susakaro

No sehän ainakin on ollut täällä monesti esillä, että lomille ei kannata sopia liiaksi menoja, vaan arki ja spontaani yhdessäolo on todettu kaikkein hedelmällisimmäksi  :)

Anki

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 26/08/2008, 10:46:43
No sehän ainakin on ollut täällä monesti esillä, että lomille ei kannata sopia liiaksi menoja, vaan arki ja spontaani yhdessäolo on todettu kaikkein hedelmällisimmäksi  :)
Ja parisuhteen hoitoa ennen kaikkea, eli ei liikaa (tai edes ollenkaan) sukulaisten ja kavereiden kanssa pyörimistä! :D

Mun mielestä oli myös hyvin tärkeätä että toinen oli aktiivisesti mukana toisen arjessa vaikkakin oltiin kaukana toisistamme. Eli sitä että juteltiin puolin ja toisin ihan tollai arkisestikin mitä puuhattiin :)
Ja silti kotiväelle: muistakaa että eihän se aika vuodeksi/puoleksi vuodeksi pysähdy sen takia että puoliso lähtee muualle töihin, vaan eläkää niinkuin muutenkin olisitte elänneet ja hankkikaa itsellennekin kivoja uusia kokemuksia! :D

PMP

Mulla tuli ainakin sellanen asia mieleen, että on hyvä jos on joku tuttu tai kaveri jolle voi soittaa jos on jotain ongelmia esim. auton kanssa (nimimerkillä auto on näyttäny kaikki temppunsa mulle tän rt-vuoden aikana.... ) tai jos kotona sattuu jotain esim. joku menee rikki tai temppuilee. Mun bestiksen mies on ollu toooodella iso apu mulle tän vuoden aikana. se on rassannu mun autoo ja pyörää ja käyny auttamassa muutenkin kun on ollu tarvis. Tällanen joku "varamies" olisi siis hyvä olla.

fionella

Entäpä esim. jos tulee papereita/asioita johon tarvitsisi kummankin allekirjoitukset/suostumukset, mites silloin menetellään?  En halua enää kotihommien lisäksi joutua tappelemaan paperien kanssa...

*hyvä valmistautuminen on paras puolustus* ;D