Päävalikko

Kiitoksen paikka

Aloittaja point, 20/06/2004, 20:58:54

« edellinen - seuraava »

termari

kiitosta teille.  :)
ilman teitä viime viikon aivan surkeet päivät ois olleet miljoonasti huonompia.

soila

Kiitos Zatu ja Ela viinistä, juustoista, suklaasta, häähöpinöistä, heppahöpinöistä, vaatetusteknisistä vinkeistä, siitä sun tästä muusta ja ennen kaikkea hyvästä seurasta. :icon_king:
Uusiksi pian?
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Mirka

Hihhei, meillä kävi tänään kiva yllärivieras :) Pelasti mun päiväni, kun oli juur pää sekoamassa tuon Urpon energiavirtaan :P
Nyt on väsynyt, mutta onnellinen koira loikoilemassa jalkojen päällä :)
Kiitos siis Sirulle ja isäntä Pirtulle :D

KFOR 11/04-11/05

Jartsa

Näyttää sujuneen vierailu ystävällismielisissä tunnelmissa ja liennytyksen merkeissä. Hyviä suhteita koirien välillä korostettiin.

;D

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 07/03/2006, 21:08:44
Näyttää sujuneen vierailu ystävällismielisissä tunnelmissa ja liennytyksen merkeissä. Hyviä suhteita koirien välillä korostettiin.

;D

Hehe... :D Itse asiassa tässä kohtaa koirat leikkivät vielä iloisesti :P
Ulkona käynnin jälkeen napsahti päässä ja kai koiran logiikalla päätettiin, että olis vieriaden aika lähteä... Urpo vähän yritti Sirua alistaa :P Niinpä erotimme malinouskin ja pikkuterrierin toisistaan.
Ja nyt kaikki jäävät miettimään, josko tämä on opetettu koiralle opetettu temppu ;D ;D

KFOR 11/04-11/05

Pirtu

Lainaus käyttäjältä: Mirka - 07/03/2006, 19:46:39
Hihhei, meillä kävi tänään kiva yllärivieras :) Pelasti mun päiväni, kun oli juur pää sekoamassa tuon Urpon energiavirtaan :P
Nyt on väsynyt, mutta onnellinen koira loikoilemassa jalkojen päällä :)
Kiitos siis Sirulle ja isäntä Pirtulle :D

Eipä kestä, kyllä uni maittoi Sirullekin (kuolasta kostealle  :-X ) Säästyimmepä iltalenkiltä  ;D
Pessimisti ei pety

myy79

@Lua: sitä vartenhan me täällä olemme....  :D ja taitaapa tuo irkki olla melkein aina päällä, kun kotona olen, joten sinne vaan taas, kun siltä tuntuu....  ;D

Kisu

Kiitos Lualle "maailmanparannusillasta"!! Miulla oli tosi kivaa!

Lua

Lainaus käyttäjältä: Kisu™ - 02/04/2006, 13:52:19
Kiitos Lualle "maailmanparannusillasta"!! Miulla oli tosi kivaa!
Kiitos samoin  ;D Ja jos minusta on kiinni niin ei jäänyt viimeiseksi illaksi, setvittävää riittää varmasti vielä kummallakin. Voit käydä lukemassa illan lopputuloksen tuolta "darra"- osioista  :P

Pipsa

Kiitos Taralle foorumi ongelmieni korjaamisesta!!!  :respekt: :mosh2: