Päävalikko

Kesäbiisi

Aloittaja IceQueen, 20/06/2004, 00:22:56

« edellinen - seuraava »

zatu

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 21/06/2005, 21:55:25
onks tää tää kappale mitä soitetaan aina jäkispeleissä??  ???  ::)

Varmaan niissäkin. ::)
-memento vivere-

myy79

Lainaus käyttäjältä: zatu - 21/06/2005, 21:57:32
Varmaan niissäkin. ::)

no sit on tuttu kappale... ;)  ;D

meitsistä hyvä kesäbiisi on kyllä yölinnun saunantekobiisi... :)  ;D  ;D taas aivan mahtavaa yölintua...

Anki

@Tara: tottakai tunnistetaan ;D
Kuuntelin sitä joskus kakarana kun se ilmestyi, ja sitten myöhemmin soitettiin se lukiossa varmaan sata kertaa päivässä se viimeinen kuukausi, jotta kaikille muille kävisi selväksi että meillä oli se "final countdown" siitä paikasta ;D

Mirka

Mä olin joskus aikanaan iso Europe-fani :-[ ;D

KFOR 11/04-11/05

Anna

Kesäbiisi 2005:

Tykkään tosi paljon PMMP:n kumivirsi-rallatuksesta. Kyseinen biisihän on yleX:n virallinen kesäkumikampanjan tunnari.
Tulee mieleen ihan Leevi and the Leavingsin rallit ;D.

zatu

Lainaus käyttäjältä: Anna - 22/06/2005, 21:43:33
Kesäbiisi 2005:

Tykkään tosi paljon PMMP:n kumivirsi-rallatuksesta. Kyseinen biisihän on yleX:n virallinen kesäkumikampanjan tunnari.

On muuten mielestäni ehdottomasti paras tähänastisista kesäkumibiiseistä (siis niistä, jotka muistan). :D Hymyilyttämään rupeaa, kun sen kuulee.

Onko kellään tuota PMMP:n uutta levyä? Että onko millainen?
-memento vivere-

Anna

Lainaus käyttäjältä: zatu - 22/06/2005, 21:47:20

On muuten mielestäni ehdottomasti paras tähänastisista kesäkumibiiseistä (siis niistä, jotka muistan). :D Hymyilyttämään rupeaa, kun sen kuulee.

Onko kellään tuota PMMP:n uutta levyä? Että onko millainen?

Ehdottomasti paras kesäkumibiisi kautta aikojen :D.

En ole kuullut tuota levyä mutta kiinnostaisi kovasti. Taisi PMMP:n tytöt olla loppujen lopuksi parasta antia muinaisesta Popstars-kisasta ::).

myy79

Lainaus käyttäjältä: Anna - 22/06/2005, 21:43:33
Kesäbiisi 2005:

jaa-a.. mahtaakohan iskelmällä kuulua sama biisi..  ??? jotenki uus ja mun mielestä kyllä iha kesäkumikampanjaa viittaava pätkä on kuulunu...  :P pitänee kuunnella tarkemmin tuota radiota... ;)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Anna - 22/06/2005, 21:59:23
En ole kuullut tuota levyä mutta kiinnostaisi kovasti. Taisi PMMP:n tytöt olla loppujen lopuksi parasta antia muinaisesta Popstars-kisasta ::).

Oliko ne siinä? ??? Uudelta levyltä olen kuullut biisit "Oo siellä jossain mun" (joka lesken kesäbiisi :D) ja "Mummola", molemmat ihan hyviä. Levykauppaan...  ::)

Rusketusraidat-rallatus on sekin ihan kiva kesäbiisi (nyt kun sitä ei ole kuullut montaa kertaa päivässä  ;))
-memento vivere-

zatu

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 22/06/2005, 22:03:17
jaa-a.. mahtaakohan iskelmällä kuulua sama biisi..  ??? jotenki uus ja mun mielestä kyllä iha kesäkumikampanjaa viittaava pätkä on kuulunu...  :P pitänee kuunnella tarkemmin tuota radiota... ;)

Mitenköhän lienee, kun on kuitenkin YleX:n kampanja... Tai mistä sen tietää. :)
-memento vivere-