Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

• 01/11/2024, 18:37:44

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Nyt se sitten lähtee  (Luettu 202578 kertaa)

Poissa kasu

• Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Re: Nyt se sitten lähtee
« Vastaus #360 : 22/10/2007, 15:56:14 »
Villi veikkaus - arvaan ettei miehellä ole aikomustakaan kieltäytyä uudesta tarjotusta mahdollisuudesta "haasteellisemmassa/vaarallisemmassa kohteessa?
kasu 75

Poissa kasu

• Koditar
« Vastaus #361 : 22/10/2007, 15:57:46 »
Eli siis edelleen... Pitkää pinnaa ja varapäreitä. Tarvitset niitä.
kasu 75

Poissa IceQueen

• Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
« Vastaus #362 : 22/10/2007, 15:59:17 »
Villi veikkaus - arvaan ettei miehellä ole aikomustakaan kieltäytyä uudesta tarjotusta mahdollisuudesta "haasteellisemmassa/vaarallisemmassa kohteessa?
Ei tietenkään ole... aivan sama, mitä mieltä mä asiasta olen, hän on päätöksensä jo tehnyt.
Ad astra per aspera!

Poissa Lua

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
« Vastaus #363 : 22/10/2007, 16:02:11 »
IQ:  :grouphug:! Toivottavasti miehesi voisi vielä asiaa harkita koko perheen kannalta ja osoittaa sinulle sitä tukea sillä tavalla että kuuntelisi ja kunnioittaisi sinun mielipidettä tässä määränpäätä koskevassa asiassa, jos kerran sinne Kosovoon on mahdollista myös lähteä eikä häntä ole määrätty minnekään muualle.

Poissa zatu

• Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
« Vastaus #364 : 22/10/2007, 16:05:01 »
Ei tietenkään ole... aivan sama, mitä mieltä mä asiasta olen, hän on päätöksensä jo tehnyt.

Voi itku, mikä tilanne. :-\  :lohtu:
-memento vivere-

Poissa kasu

• Koditar
« Vastaus #365 : 22/10/2007, 16:17:34 »
Sama huumorilla.

Se on ihan M. Nykästä lainatakseni Up Yours, miten vihainen ja erimieltä haluat olla. ;) Ei vaikuta lopputulokseen. Aikuinen on mielestään oikean päätöksen tehnyt ja seuraa sitä. Näin meillä.

Vaihtoehtona on hyväksyä tai sanoa ei käy ihan itsekseen jossain muualla,

Joten tiedän miltä susta tuntuu. Oman valintani olen joskus tehnyt että pärjään lasten kanssa, tapahtui mitä tahansa. Keskityn siihen että arki sujuu ja olen onnellinen siitä että mieheni rakastaa omalla tavallaan ja on paras isä lapsilleen kotona ollessaan.
« Viimeksi muokattu: 22/10/2007, 16:19:14 kirjoittanut kasu »
kasu 75

Poissa Hämis36

• Hang-around-jäsen
  • Leskirukka
  • *
    • Hölkkäri on web
« Vastaus #366 : 22/10/2007, 19:03:37 »
Eiköhän isännältä ole kuitenkin kysytty haluaako lähteä Tsadiin. Rauhanturvaaminen kuitenkin perustuu vapaaehtoisuuteen  8)
Ei sinne kenenkään ole pakko lähteä.  Veikkaan että Tsad kuullostaa lähtijän mielessä paljon mielenkiintoisemmalta keikalta kuin joku Kosovo  ::)

Poissa Lua

• Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
« Vastaus #367 : 22/10/2007, 19:35:15 »
Eiköhän isännältä ole kuitenkin kysytty haluaako lähteä Tsadiin. Rauhanturvaaminen kuitenkin perustuu vapaaehtoisuuteen  8)
Ei sinne kenenkään ole pakko lähteä.  Veikkaan että Tsad kuullostaa lähtijän mielessä paljon mielenkiintoisemmalta keikalta kuin joku Kosovo  ::)
Joo näin ymmärsin, oli vaan lukenut huolimattomasti aikaisemmat tekstit.

Varmaan joo Tsad tms. kuulostaa mielenkiintoisemmalta kuin joku Kosovo. Parisuhteessa on vaan sellainen hauska pikku kommervenkki että aina ei voi ajatella sitä mikä itsestään tuntuu kivimmalta tai mielenkiintoisemmalta, vaan pitää ajatella asioita pidemmällä tähtäimellä ja myös toisen osapuolen kannalta. En minäkään parisuhteessa ollessani pysty aina tekemään kaikkia asioita juuri niin kuin minusta olisi mukavin ja mielenkiintoisin.

Tässähän ei ole kyse siitä, että reissuun lähtöä haluaisi kokonaan estää, vaan siitä reissun kohteesta. Mun mielestä varsin kohtuullista kuunnella kotiin jäävän puolison mielipidettä tässä asiassa.

Poissa IceQueen

• Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
« Vastaus #368 : 22/10/2007, 19:40:38 »
Juu ja tässäkin tapauksessa ois ollut aivan eri asia, jos oltais oltu vain me kaksi... mut meitä on neljä, ja mun mielestä perheellisen pitäis ajatella hiukan muutakin kuin omaa napaansa...
Ad astra per aspera!

Poissa rapu

• Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
    • KFOR 11/06-11/07
« Vastaus #369 : 22/10/2007, 20:21:55 »
Varmaan joo Tsad tms. kuulostaa mielenkiintoisemmalta kuin joku Kosovo. Parisuhteessa on vaan sellainen hauska pikku kommervenkki että aina ei voi ajatella sitä mikä itsestään tuntuu kivimmalta tai mielenkiintoisemmalta, vaan pitää ajatella asioita pidemmällä tähtäimellä ja myös toisen osapuolen kannalta. En minäkään parisuhteessa ollessani pysty aina tekemään kaikkia asioita juuri niin kuin minusta olisi mukavin ja mielenkiintoisin.

Tässähän ei ole kyse siitä, että reissuun lähtöä haluaisi kokonaan estää, vaan siitä reissun kohteesta. Mun mielestä varsin kohtuullista kuunnella kotiin jäävän puolison mielipidettä tässä asiassa.

Tähän ei voi sanoa kuin amen, Lua on täysin oikeassa.