Päävalikko

Yleinen *******venttiili

Aloittaja BB, 12/09/2005, 11:48:09

« edellinen - seuraava »

pumpkin

Tosi paljon voimia sinulle ja tietenkin avecille niin hyvää oloa kuin mahdollista.   :(

KouTa

Todellakin, paljon voimia Ruminille avecin tukemisessa.  :'(
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

rapu

Olen tosi pahoillani Rumin :(
Jaksamista teille molemmille.

zatu

Kamalan surullista rumin. Voimia sinulle ja avecille, toivottavasti teillä on vielä hyviä yhteisiä hetkiä edessä.
-memento vivere-

tyttönen

tosi ikävä kuulla :( :'(

rumin,mies syvästä etelästä

Arghh Toi naapurin rouva.Soittaa piruuttaan ovikelloa kun tulee ja lähtee ulos,välillä jopa yölläkin. :mad:
Ja on leski rouva 45v
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

s^n^

*ärinää, murinaa ja jupinaa*

Marge

Voi helvata!  >:( Tulin kesken työpäivän uusintakatsastamaan auton kun olin katsastusaseman nurkilla  ja mulle sanottiin et puol tuntia menee. Nyt olen odottanut jo yli puolTOISTA tuntia ja äsken vasta mun auto otettiin sisään. Vittu mitä palvelua...  >:(
Fear never fixed anything.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Marge - 19/05/2015, 11:49:49
Voi helvata!  >:( Tulin kesken työpäivän uusintakatsastamaan auton kun olin katsastusaseman nurkilla  ja mulle sanottiin et puol tuntia menee. Nyt olen odottanut jo yli puolTOISTA tuntia ja äsken vasta mun auto otettiin sisään. Vittu mitä palvelua...  >:(
No just... aikamoista palvelua. ::)
Ad astra per aspera!

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 10/10/2012, 20:50:07
Tänään sit Avecille ilmoitettiin että ei parane ja jos kehitystä on on se huonompaan.No kotonaan kuitenkin mutta liikkuminen tosi vaikeeta.Puhe häviää pikkuhiljaa ja mikään ei tahdo enää pysyä käsissä.
Että näin tässä taas mennään kohti joulua
Avec siirretty pääsiäisen jälkeen sairaalaan, ei tule enää kotia.Läkäri sanio että hyvä jos jaksaa juhannkseen.Joten täläinen kesä tulossa
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla