Päävalikko

Päivän pieni iloinen asia II

Aloittaja Janica, 26/05/2008, 06:40:58

« edellinen - seuraava »

Johanna

Mies tulee kotiin viikon leirin jälkeen  :-*

Tara

Huomenna on se päivä, kun taas saa ostaa kaupasta maksamakkaraa pienen paketin  ;D

pumpkin

Lainaus käyttäjältä: Tara - 08/05/2009, 23:09:06
Huomenna on se päivä, kun taas saa ostaa kaupasta maksamakkaraa pienen paketin  ;D

;D, ymmärrän tuskasi.

Tara

Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 08/05/2009, 23:10:04

;D, ymmärrän tuskasi.

Kiva, että joku  :D

Mikään muu ei tuota ongelmaa, mutta maksamakkaran ja maksalaatikon kanssa täytyy olla tarkkana. Oon tehnyt itselleni säännön, että saan ostaa vain sellaisen pienen 200g paketin maksamakkaraa. Sen saa sitten syödä vaikka kerralla, mutta paketin saa ostaa vain tietyn ajan välein.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Tara - 08/05/2009, 23:13:12
Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 08/05/2009, 23:10:04

;D, ymmärrän tuskasi.

Kiva, että joku  :D

Mikään muu ei tuota ongelmaa, mutta maksamakkaran ja maksalaatikon kanssa täytyy olla tarkkana. Oon tehnyt itselleni säännön, että saan ostaa vain sellaisen pienen 200g paketin maksamakkaraa. Sen saa sitten syödä vaikka kerralla, mutta paketin saa ostaa vain tietyn ajan välein.
Toi oli mulle tuskaa... Nimittäin r-a-k-a-s-t-a-n tomaattimaksamakkaraa...  :-*
Ad astra per aspera!

pumpkin

^on se varmaan sulle tälläkin hetkellä tuskaa, kun ei sieltä saa mitään suomalaisiin maksamakkaroihin verrattavaakaan.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 08/05/2009, 23:46:28
^on se varmaan sulle tälläkin hetkellä tuskaa, kun ei sieltä saa mitään suomalaisiin maksamakkaroihin verrattavaakaan.
Joo, kauppalappu onkin mielenkiintonen, mikä kotiin lähtee... On siis löydyttävä:

-tomaattimaksamakkaraa
-tuorekurkkua
-valkohomejuustoa
-patonkia
-maitoo + kaakojauhetta (Van Houten tai vastaava)
-viinirypäleitä
-ruispuikuloita

Ja ruokatoiveena oli jauhelihakastiketta ja perunamuusia á la isipappa. ;D Siis mun iskän tekemänä, ei miekkosen
Ad astra per aspera!

susakaro

Olen tänään täysin rentoutunut ja edessä "turha" viikko helsingissä  ;D

Anki

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 09/05/2009, 08:53:53
Olen tänään täysin rentoutunut ja edessä "turha" viikko helsingissä  ;D
Aivan ihanan kuuloista! Hauskaa Helsinginreissua! :)

Ulpu

Vauvauinnissa saatu äitienpäiväpussi kukansiemeniä - otin keltasääkukan siemeniä.  :)