Päävalikko

Museot, taidenäyttelyt yms.

Aloittaja zatu, 18/05/2008, 19:32:14

« edellinen - seuraava »

zatu

Tykkäättekö käydä museoissa? Miksi/miksi ette? Missä kannattaa käydä, mitkä kannattaa kiertää kaukaa? Kuinka usein tulee käytyä?
-memento vivere-

zatu

Kävimme tosi pitkästä aikaa Turun linnassa. Oli tosi mukavaa vain kuljeskella siellä, näyttelyihin en jaksanut tällä kertaa perehtyä.

Yllättävän harvoin tulee loppujen lopuksi museoissa käytyä, vaikka monesti on suunnitelmissa. Muutaman kerran vuodessa kuitenkin. Kotikaupungissa tulee käytyä enemmän taidemuseoissa, matkoilla sitten sellaisissa, mitkä vain sattuvat kohdalle. Ja linnat ovat aina ykkösiä! :)
-memento vivere-

s^n^

Tykkään, vaikkakin museot missä mä käyn on vaan ja ainoostaan yhtä laatua.  ;D

zatu

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 18/05/2008, 19:48:12

Annas kun veikkaan - sotahistoriaa? ;)
-memento vivere-

s^n^

Lainaus käyttäjältä: zatu - 18/05/2008, 19:48:48
Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 18/05/2008, 19:48:12

Annas kun veikkaan - sotahistoriaa? ;)

Taputukset päälle.. Aivan oikein..  ;D

Ulpu

Mä tykkään käydä museoissa ja linnoissa ja kaikissa vanhoissa paikoissa. Taidenäyttelyissäkin on tullut nuorempana porukoiden kanssa käytyä, nykyään ei niinkään, kun J:tä ei oikein kiinnosta. Mutta kyllä me reissuissa yhdessä käydään vanhoja paikkoja katsomassa ja muutenkin mielenkiintoisissa paikoissa. Kotimaassa ei tule käytyä juuri missään, mikä on harmi. Kovasti haluaisin alkaa harrastaa kotimaan matkailua, siinä samalla tulisi sitten helposti katseltua taidetta ja kaikken muutakin esteettistä.  :)

Äidin kans yritetään käydä kerran kesässä "kesäretkellä" Nuutajärvellä, joskus myös Iittalassa. Vaikkei se ole sen kummoisempi, on kuitenkin mukava kuljeskella siellä näyttelyssä, katsella lasinpuhallusta ja korun tekoa ja käydä vielä tehtaanmyymälässä hatuiksi.

Hansu

Mä tykkään käydä museiossa, kirkoissa, linnoissa.
Lapsena kierrettiin matkoilla sekä Suomessa että ulkomailla aina kaikenlaiset yllämainitut.
Viime vuosina on jäänyt tosin aikas vähän.

Sini

Kyllä lomamatkoilla tulee usein koluttua kaikki menneeseen aikaan liittyvä. Myös vanhassa kaupungissa eli Uudessakaupungissa tulee käytyä museossa. Siellä kun käy kirjastossa tai leffassa voi sanoa käyneensä museossa. ;) Kerran kesässä pitää käydä vanhas raumas ja tänä kesänä olis tarkoitus käydä luostarinmäel Turkuses. Niitä ennen käydään kuitenkin Virroilla jossa näyttäis olevan vaikka minkälaista entisajan elämää kuvaavaa paikkaa.
Kai se museoissa käyminen on jotain menneen ajan kaipuuta.

Heidi82

Mä kans tykkään käydä matkoilla museoissa ja linnoissa :).Nyt vaan ei ole hetkeen tullut käytyä misään.Turun linnasta tykkäsin kovasti kun siellä monta vuotta sitten oon käynyt,sinne olisi tarkoitus uudestaankin mennä.

Pipsa

Täytyy myöntää ettei yleensä ole hinkua kierrellä museoita..  :-X