Päävalikko

Kilpailut, arpajaiset, lottoaminen

Aloittaja myy79, 28/07/2005, 20:04:10

« edellinen - seuraava »

KooKoo

Voitin LensWayn FB-kisassa silmälasit :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: KooKoo - 20/09/2011, 18:51:52
Voitin LensWayn FB-kisassa silmälasit :)
Hienoo!!!  :D Mun kaveri voitti myös sieltä lasit joskus kesällä, ja tilasi täysin omasta tyylistään poikkeavat lasit, kun kerran sai ilmaiseksi. Ja nyt liikkuukin ne päässä tosi paljon, kun olikin kivat. ;D

Olis kyl komia voittaa ilmaiset silmälasit, mä tarvisin epätoivoisesti uudet. ;D
Ad astra per aspera!

myy79

Minä voitin kans silmälasit lenswaylta. :D pitäs vaan sitten käyä ensin maksullisessa näöntarkastuksessa, kun pitäs  olla max. vuoden vanha silmälasimääräys ja mun on 1v 3kk vanha..  ::)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 07/10/2011, 19:33:52
Minä voitin kans silmälasit lenswaylta. :D pitäs vaan sitten käyä ensin maksullisessa näöntarkastuksessa, kun pitäs  olla max. vuoden vanha silmälasimääräys ja mun on 1v 3kk vanha..  ::)
Tarviiko se määräys lähettää sinne? Meinaan et mistä ne tietää et se vähän vanhempi on...

Mä voitin kans lasit, tarvii käydä pyytämässä vahvuudet Specsaversilta. Mä kävin viime keväänä tarkastuksessa.
Ad astra per aspera!

myy79

^kato joo, ei tarttekkaa lähettää. :D luin tarkemmin noi tiedot, niin siinä luki, ettei tartte lähettää.. Jaha, se pitääki sitten ettiä, missä on viimesin määräys ja naputella "tilaus"..

KooKoo

Mun lasit tuli eilen ja ne on kyllä just eikä melkein mulle sopivat :)

Lilian

Sain vihdoinkin parin viikon takaisen lottokupongin tarkistettua ja siellähän oli 5 oikein ;D 55 egee tuli :)

KouTa

Soittivat että olen rakennusmeissuilla osallistunut kilpailuun ja voittanu 100€:n lahjakortin kattoremonttiin. :) ;D

Ihan kiva sinänsä et voitti... mut olis nyt ollut edes 1000€. ;) satanen siinä 10 tonnin rempassa on tippa Itämeressä. :D :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Pipsa

Voitin Santa Maria Tex Mex tuotepaketin  :D

KooKoo

Emma voitti Juniorin kilpailussa 4 lippua Ti-Ti Nalle konserttiin Tampereelle! Kyseessä on konserttitaltiointi eli meidät varmaan näkyy sitten joskus jollain Ti-Ti Nalle dvd:llä ;D