Päävalikko

Tsad/Tshad/Chad

Aloittaja Paso, 02/02/2008, 13:42:44

« edellinen - seuraava »

Maya

Lainaus käyttäjältä: Anki - 14/03/2008, 20:57:57
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/03/2008, 20:41:39
Pakko ny vähän on pullistella ;D

Kuvia Tshadista
Kivoja kuvia :D  Nyt mietitään sitten vaan että kuka noista komeista herroista olikaan se IQ:n ylpeydenaihe? ;) :D
Hih hii...mäpä tiedän :) Ja komeet on muuten poikien kesäasut  ;D

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Anki - 14/03/2008, 20:57:57
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/03/2008, 20:41:39
Pakko ny vähän on pullistella ;D

Kuvia Tshadista
Kivoja kuvia :D  Nyt mietitään sitten vaan että kuka noista komeista herroista olikaan se IQ:n ylpeydenaihe? ;) :D
Kuvaaja! ;D PV:n kommeella kameralla sai kunnian ruveta kuvailemaan, ja mun mielestä täysin maallikolta aika hyvin onnistuneita kuvia! :D
Ad astra per aspera!

Anki

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/03/2008, 21:00:19
Kuvaaja! ;D PV:n kommeella kameralla sai kunnian ruveta kuvailemaan, ja mun mielestä täysin maallikolta aika hyvin onnistuneita kuvia! :D
No se siitä ilosta ;)  ei tälläkään kertaa päässyt tiirailemaan IQ:n miestä 8)
Hyviä kuvia tosiaan, kuvittelin ihan että oli ammatikuvaaja :D

Alva

Tuo liskokuva oli ihan huippu :D  Suomalaiseen sisiliskoon verrattuna vähän erilaista eläimistöä!

Hyviä kuvia oli minustakin, toivottavasti lisää tulee pian  :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Alva - 14/03/2008, 21:04:24
Tuo liskokuva oli ihan huippu :D  Suomalaiseen sisiliskoon verrattuna vähän erilaista eläimistöä!

Hyviä kuvia oli minustakin, toivottavasti lisää tulee pian  :)
Juu, mielenkiintoinen eliöstö... toissa päivänä puhuttin puhelimessa kun yhtäkkiä rupes kuulumaan kiroomista ja läiskintää ja mä ihmettelin jo et mitä helv...

Ja kun herra taas puhelimen päähän pääs, niin totes vaan että sellanen 15cm halkasijaltaan oleva hämmäri oli kävelly jalanyli. :-X Niiiiiceee... sanon minä...
Ad astra per aspera!

Maya

Lainaus käyttäjältä: Anki - 14/03/2008, 21:03:16
Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/03/2008, 21:00:19
No se siitä ilosta ;)  ei tälläkään kertaa päässyt tiirailemaan IQ:n miestä 8)
Hyviä kuvia tosiaan, kuvittelin ihan että oli ammatikuvaaja :D
psstttt...siellä hesarissa oli se juttu   ;)

Anki

Lainaus käyttäjältä: Maya - 14/03/2008, 21:06:31

Pitää siis mennä kaivaan se jostain arkistosta, ihan vaan todistaakseni että oon huippu-utelias 8)

Maya

Lainaus käyttäjältä: Anki - 14/03/2008, 21:09:47
Lainaus käyttäjältä: Maya - 14/03/2008, 21:06:31

Pitää siis mennä kaivaan se jostain arkistosta, ihan vaan todistaakseni että oon huippu-utelias 8)
;D

Alva

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 14/03/2008, 21:05:34
Juu, mielenkiintoinen eliöstö... toissa päivänä puhuttin puhelimessa kun yhtäkkiä rupes kuulumaan kiroomista ja läiskintää ja mä ihmettelin jo et mitä helv...

Ja kun herra taas puhelimen päähän pääs, niin totes vaan että sellanen 15cm halkasijaltaan oleva hämmäri oli kävelly jalanyli. :-X Niiiiiceee... sanon minä...

Hyiss...  :-X  Karvat nousi pystyyn välittömästi, nimim. Pelkään kuollakseni isoja hämähäkkejä.

IceQueen

Ad astra per aspera!