Päävalikko

Etujutut

Aloittaja Kisu, 22/07/2005, 13:43:09

« edellinen - seuraava »

Heidi82

Plussa seteleitä ei meidän talouteen tule kuin kerran pari vuodessa ja ykkösbonusta olen saanut kerran elämäni aikana :),mutta harvemmin näissä liikkeissä tuleekaan asioitua :)

Katja

Ostin sohvan iskusta, kun oli tupla bonus päivät.  :D  Maaliskuulta olikin kivasti tullut bonuksia s-tilille. Yli 75 euroo.  8)

myy79

Maakunnalla on tämä kuukausi tuplabonus-kuukaus..  :P ehkäpä käytämme edun hyväksi..  8)

Janica

Lainaus käyttäjältä: Myy - 08/05/2007, 07:50:29
Maakunnalla on tämä kuukausi tuplabonus-kuukaus..  :P ehkäpä käytämme edun hyväksi..  8)

Tätä samaa hoin itselleni kun tankkasin sikakallista bensaa tänään..  ::)

Tuleepa tuplabonuksilla jotain takas sentään..

rumin,mies syvästä etelästä

Rauhan turvaajaliiton jäsenkortilla saa alennusta ST1. asemilta ::)
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Annukka

Lainaus käyttäjältä: rumin - 08/05/2007, 17:18:35

Jaa niin montako senttiä?

s^n^

S-kortti (ehdottomasti käytetyin, aina Prismaan kauppaan) löytyy meiltä molemmilta, mulla on vielä Plussa ja ykkösbonus, mitä tulee käytettyy niin ku todella vähän. :D Mitään muita ei sit taida olla.. No Hesen korttitietenki. :D

Nii ja tietty Teboilin asiakaskortti, se onki melkein yhtä ahkeras käytös ku S-kortti.. Ja SEOn kortti ja ST1.. :D

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: Annukka - 08/05/2007, 17:46:03
Lainaus käyttäjältä: rumin - 08/05/2007, 17:18:35

Jaa niin montako senttiä?
Yks jotain,olikohan 25
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

zatu

Mä luovutin ja hankin plussakortin. Periaatteessa en pidä etukorteista, mutta iso osa alennuksista on nykyään sidottu niihin. ::)
-memento vivere-

piude81

Multa ei hirveesti löydy etukortteja mut tärkein on tuo vihreä s-etukortti :) Mutta suurin syy siihenki miksi mulla se on, että mulla on siinä henkilökuntatarra jolla saa kaikista s-ryhmän paikoista 3-15% alennusta.