Päävalikko

Festarikävijät

Aloittaja susakaro, 13/07/2005, 13:43:15

« edellinen - seuraava »

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Nappis - 29/06/2012, 07:02:15
Tuskaan olisin halunnu, mutta on töitä :(
Wanajaan menen EA-teltalle päivystään.
Tuu KooKoo moikkaamaan...ilman paikkailutarvettakin :)

Tottakai tuun :)

zatu

Festarit ajattelin kiertää kaukaa, mutta keskiaikamarkkinoilla kävin eilen ja pyörähdän myös tänään. :)
-memento vivere-

Marge

Riksu Rockiin tekis mieli huomenna lähteä. Just huutelin fbssä seuraa sinne. Eli jos jotain huvittais lähteä, niin musta saa seuraa :)
Fear never fixed anything.

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Marge - 29/06/2012, 12:08:41
Riksu Rockiin tekis mieli huomenna lähteä. Just huutelin fbssä seuraa sinne. Eli jos jotain huvittais lähteä, niin musta saa seuraa :)

Harmi, kun en pääse huomenna :-\ Tosin jos oisin päässyt, niin oisin kyllä saattanut mennä taas töihin sinne...

Ally

Huomenna Ruisrockiin!!  8)

Pikkunen

Mä olisin saanut ruissiin ilmaisen lipun, mut en taida jaksaa lähtee. Mies menee...

Janica

Mä en oo koskaan käynyt ruississa..  :-[

Ja nytkin olen koko viikonlopun töissä. Ehkä siis uusi yritys taas ensi vuonna...

Pikkunen

Mua harmittaa nyt kun en ottanut lippua vastaan, siellähän on CHISU  :-X Sen olisin halunnut kuulla... No ehkä sit jossain muualla saan kuulla Chisua livenä...

zatu

Saatiin ilmaisliput Dbtl:n päälavalle lauantaiksi. Tuli komea päätös festareille, kun koko paikka evakuoitiin "vuosisadan kovimman" ukkosmyrskyn takia.
-memento vivere-

Pikkunen

^Me oltiin jokilaivoilla ja Papa joe tyhjennettiin kans. Mut Donna oli sit niin täynnä porukkaa et mahtoiko olla enää sallittuakaan...