Päävalikko

Virheilmoitus

Aloittaja Lapis, 17/12/2007, 13:06:41

« edellinen - seuraava »

rapu

Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 18/02/2008, 22:58:05
Mikäköhän tää on, kun on lähettämässä viestiä, tulee ilmoitus, fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 192.168.0.89:25 (Operation timed out)?  ???

minuukin riesoo tämä, kun joka kerta kun kirjoitat, joudut etusivun kautta palaamaan takaisin....toivottavasti saadaan pian kuntoon ::)

irma

juu, toi jurppii muakin...kun ei voi olla varma että minne se kirjoitus meni vai menikö minnekään..??

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: rapu - 19/02/2008, 14:48:05
Lainaus käyttäjältä: Ulpu - 18/02/2008, 22:58:05
Mikäköhän tää on, kun on lähettämässä viestiä, tulee ilmoitus, fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 192.168.0.89:25 (Operation timed out)?  ???

minuukin riesoo tämä, kun joka kerta kun kirjoitat, joudut etusivun kautta palaamaan takaisin....toivottavasti saadaan pian kuntoon ::)
Ai? Mulle riittää että meen askeleen taa päin. Ja kuitenkin joka kerta tallentaa viestin.

Syytä en tosiaan osaa sanoa, joten korjaamaan en pysty...
Ad astra per aspera!

Tara

Ainakaan mulle ei enää moista virhettä tee.
Ihan normaalisti lähettää viestit ilman mitään virheilmoitusta.

Jartsa

Tinde_T

Samoin täällä.
Onhan se niin jotta...

Tara

Paitsi, että nyt alkoi tulla virheilmoitusta uudestaan. Onpas tosiaan jännä ongelma.

Muoks. paitsi, että tämän viestin lähetyksessä ei tullut. Alkaa mennä jo oudoksi.

IceQueen

Mites kaikilla ny toimii?

Muutin vähän oikeuksia kun näemmä olivat taas vaihtuneet... ::)
Ad astra per aspera!

zatu

No nyt ei enää herjaillut...
-memento vivere-

Jutta

Voiskohan jotenkin olla selaimesta tai käyttöjärjestelmästä kiinni?  ??? Mulla ei oo herjannut kertaakaan...