Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

miipe

Tervetuloa vattu!

Täälläkin on ollut jo marraskuusta asti paperit vetämässä toiselle reissulle. (eka reissu 04-05/Kosovo) Nyt odotellaan toimintavalmiussitoumusta.... josko sitä tulee?

susakaro

Lainaus käyttäjältä: vattu - 27/03/2007, 13:49:03
Hei, kiva huomata, että täällä oli jo vastauksia. Tehän ootte nopeaa sakkia. :)

Poikaystävä oli Eritreassa 12/2003-12/2004

miehemme olleet siellä sitten osin yhtä aikaa  :) laitahan yksäriä jos vaikka tuntevat toisensa  ;)

Kinttunen

Tervetuloa mukaan vattu!  :hello:

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

KooKoo

Hakupaperit on ollut nyt kolme päivää täytettynä tuossa olkkarin kaapin päällä... ::) Vielä kun mies osaisi päättää lähettääkö ne vai ei ;D Mä oon jo antanut luvan ;)

Heidi82

Meilläkin taitaa mies vielä paperit laittaa vetämään ja lupa on jo myönnetty.Joten uutta reissua odotellessa :)

Johanna

Itse olen ainakin antanut luvan lähteä uudestaan, koska tiedän että lähtö ei helpolla eteen tule. Mies kun on "oikeissa" töissä sotilaspoliisijoukkueen varajohtajana ja näin ollen ei irrotettavuutta helpolla saa...

Ja itsekin haluaisin lähteä joten on parempi antaa sen toisenkin lähteä...

Maya

Jos mä nyt sen koulupaikan saan niin uus lähtö on meillä varmaan aika pikaseen edessä. Ihan ettei tuota opintolainaa tartteis nostaa.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Maya - 11/06/2007, 17:35:07
Jos mä nyt sen koulupaikan saan niin uus lähtö on meillä varmaan aika pikaseen edessä. Ihan ettei tuota opintolainaa tartteis nostaa.
Teillä aikalailla sama tilanne kuin meillä...

Mies tosin viimeks eilen sanoi, että ei todennäköisesti ole lähdössä syksyllä.

Mutta... paljonpa tuo lause painaa, kun molemmilla kerroilla (Kosovo ja EUBG) sanoi aivan samaa.  ::)
Ad astra per aspera!

Maya

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 12/06/2007, 11:24:26
Lainaus käyttäjältä: Maya - 11/06/2007, 17:35:07
Teillä aikalailla sama tilanne kuin meillä...

Mies tosin viimeks eilen sanoi, että ei todennäköisesti ole lähdössä syksyllä.

Mutta... paljonpa tuo lause painaa, kun molemmilla kerroilla (Kosovo ja EUBG) sanoi aivan samaa.  ::)
Niin no on se varmasti rankkaa teillä jos se nyt lähtee kolmatta kertaa heti peräkkäin.  :-\ Mutta toisaalta, kun sulla on koulun käynti ja lapset hoidossa päivän niin toisaalta se aika kuluu varmasti nopeampaa. (ainakin mä elän siinä uskossa  :P )

miipe

Toimintavalmiussitoumus tullut tänne talouteen.

Mitäköhän olen mieltä  ::), odottavalla kannalla, pääseekö reissuun vai ei.  ;)

Kumpikin ratkaisu käy. toivoisin kyllä että reissuun pääsee, vaikken kyllä haluaisi että lähteekään (itseni kannalta)... vaikeaa.
Kuitenkin selvittiinhän me jo ekasta reissusta, joten  :D