Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Maya

Tänään ensimäistä kertaa tuli ihan oikeesti aidosti puheeksi, että kohta se ois "pakollinen" reissu edessä. Tällä kertaa tosin toisaalta helpompi tilanne täällä kotona meilläkin, mutta silti kyllä mua alkoi jo vähän hirvittään valmiiksi!Vaikka toisaalta en kyllä tiedä miksi  ::)

annevi

Tänään ekan kerran vakava keskustelu uudesta reissusta :-\
Lupa kuitenkin on myönnetty..

Mä en haluu että se vielä lähtee :-\

Kattis

Lainaus käyttäjältä: Maya - 11/06/2007, 17:35:07
Jos mä nyt sen koulupaikan saan niin uus lähtö on meillä varmaan aika pikaseen edessä. Ihan ettei tuota opintolainaa tartteis nostaa.

Opiskelu "lapsellisella"vaikka mies oli normi töissä ei vielä alhaalla
oli mulle ainakin todella rankaan, joten suosittelen että lähiverkostot on kunnossa,
jotta opiskelusta pakostakin tuleviin kotitöihin riittää aikaa ja voimia tavalliseten kotitöiden lisäksi-jotka nekin jää sitten "työajan" jälkeen yleensä yksin tehtäväksi.

Itseäni kauhistuttaa, kun maaliskuussa 08 menen taas  takaisin kouluun, miten ihmeessä saan löydettyä aikaa koulutehtävien(joita tiedän jo nyt  tulevan suhteellisen paljon) tekemiseen ja tentteihin lukemiseen-kotona tämä ei meiltä onnistunut kovinkaan hyvin ja Ottoa ei vielä edes ollut. Näin meillä-toivottavasti muilla sujuu paremmin :)

Maya

Lainaus käyttäjältä: Kattis - 13/07/2007, 15:44:16
Lainaus käyttäjältä: Maya - 11/06/2007, 17:35:07
Jos mä nyt sen koulupaikan saan niin uus lähtö on meillä varmaan aika pikaseen edessä. Ihan ettei tuota opintolainaa tartteis nostaa.

Opiskelu "lapsellisella"vaikka mies oli normi töissä ei vielä alhaalla
oli mulle ainakin todella rankaan, joten suosittelen että lähiverkostot on kunnossa,
jotta opiskelusta pakostakin tuleviin kotitöihin riittää aikaa ja voimia tavalliseten kotitöiden lisäksi-jotka nekin jää sitten "työajan" jälkeen yleensä yksin tehtäväksi.

Itseäni kauhistuttaa, kun maaliskuussa 08 menen taas  takaisin kouluun, miten ihmeessä saan löydettyä aikaa koulutehtävien(joita tiedän jo nyt  tulevan suhteellisen paljon) tekemiseen ja tentteihin lukemiseen-kotona tämä ei meiltä onnistunut kovinkaan hyvin ja Ottoa ei vielä edes ollut. Näin meillä-toivottavasti muilla sujuu paremmin :)
No mulla on semmonen etu, että tuo mies on normi arki töissä, joten kun se on kotona niin saan viikonloppuisin opiskella aika rauhassa tarvittaessa. Ja lapsetkin kun laittaa jo klo 20 molemmat nukkumaan niin tässä jää aina 3 tuntia rakentavaa aikaa itselle ja omille hommille  :)

Ja mulla on onneksi tukiverkosto tosi ihana (tuli huomattua kosovo aikana, etenkin viimeisenä 6 kk aikana)  :D

Joten toivottavasti meillä molemmilla menee hyvin  :D

Kattis

Lainaus käyttäjältä: Maya - 13/07/2007, 20:12:16
No mulla on semmonen etu, että tuo mies on normi arki töissä, joten kun se on kotona niin saan viikonloppuisin opiskella aika rauhassa tarvittaessa. Ja lapsetkin kun laittaa jo klo 20 molemmat nukkumaan niin tässä jää aina 3 tuntia rakentavaa aikaa itselle ja omille hommille  :)

Hyvä juttu ;)-näin oli meilläkin ennen miehen lähtöä, mutta ei se helppoa silti ollut. Vaati melkoista sinnikkyyttä illalla alkaa painaa kouluhommia, mutta tottahan se että kaikesta selviää sisulla!
Toisaalta mun pitäisi olla hyvänä esimerkkinä,koska sain suoritettua kaikki vaadittavat opintoihin liittyen kunnialla ;D

Tarkoitus oli rehellisesti vaan tuoda julki se, ettei opiskelu useamman lapsen kanssa ole aivan niin mutkatonta kuin ilman lapsia-miljoona kertaa vaativampaa ja koko perheelle aika raskasta!

Todella paljon tsemppiä opiskeluun, itse nautin todella opiskelusta ja olen kaikesta huolimatta tyytyvöinen siihen päätökseen, että lähdin opiskelemaan-taloudellinen itsemurha mutta elämä on... 8)

Maya

Joo ei mulla ihan ruusuiset kuvitelmat ollutkaan, mutta hyvä, että vielä saa kuulla toisten kokemuksia niin niitä ei pääse syntymäänkään  ;) Ja toki se on taloudellinen itsemurha, mutta pitemmän päälle toivottavasti tuottava sijoitus.  :)

Kattis

Lainaus käyttäjältä: Maya - 14/07/2007, 18:56:22
Ja toki se on taloudellinen itsemurha, mutta pitemmän päälle toivottavasti tuottava sijoitus.  :)

Näin just ja nimenomaan  :thumbsup:

Lanataan sitten kimpassa fiiliksiä jos alkaa ahdistaa..ja on se opiskelu enimmäkseen todella mahtavaa :)

Todella paljon tsemppiä syksyyn !!

zatu

Jokos on innokkaita Darfuriin lähtijöitä? ;)
-memento vivere-

Sini

Meijän ukko oli jo heti lähdös sinne vaikka onkin täl hetkel Afganistanis!!! >:(

Tara

Lainaus käyttäjältä: Sini - 03/08/2007, 21:32:17
Meijän ukko oli jo heti lähdös sinne vaikka onkin täl hetkel Afganistanis!!! >:(

Voit lohduttautua sillä, että on aika epätodennäköistä, että sinne suomalaisia turvareita menee. Ellei sitten EU-joukkojen myötä. Resursseja kun on kiinni muualla, mm. siellä A-maassa ;)