Päävalikko

Uudelle reissulle?

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:34:56

« edellinen - seuraava »

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Heidi82

Lainaus käyttäjältä: lonely - 06/02/2007, 10:00:15
Tanlaalle onnea ja tsemppiä; onneks teillä on kaikki hommat niin mallillaan :)
Täältä kans onnittelut uudesta reissusta :)

Lua

Toimintavalmiussitoumus (taijokusinnepäin..  ::)) tulla kopsahti postiluukusta perjantaina  :D.

vattu

Hei!

Ilmottaudun uudeksi kirjoittelijaksi.  :hello:

Avokki vei eilen paperit postiin, siis sen hakeutumisen toimintavalmiuteen. Itse tuo meinaa, että reissu ei oo taattu, mutta minä kyllä uskon, että menoa se on. Jos hommat etenee niinku viimeksi, lähtö tulee ajankohtaiseksi loppuvuodesta. Tämä on jo toinen reissu hällä ja meidän yhteiselomme aikana. Nyt sitten odotellaan kirjeitä, toinen innoissaan, toinen jo valmiiksi allapäin, kun tietää, että mihin soppaan tässä lusikkansa on laittamassa.

Muffin

Tervetuloa mukaan Vattu :)

Mistäpäin teillä on jo kokemusta?

Anki

Tervetuloa Vattu :D
Kerros ihmeessä lisää, teillä kun näyttää olevan kokemustakin reissuista jo :)

Heidi82

Tervetuloa mukaan Vattu :D

vattu

Hei, kiva huomata, että täällä oli jo vastauksia. Tehän ootte nopeaa sakkia. :)

Poikaystävä oli Eritreassa 12/2003-12/2004 ja nyt on sitten tosiaan uudet paperit vetämässä.

Edellinen reissuun lähtö meni ihan mukavasti, homma oli tiedossa jo etukäteen, kun sitä tarkoitusta varten hän oli Säkylässä armeijassaki. Oltiin asuttu eri paikkakunnilla seurustelun pari ekaa vuotta, joten välimatka käytännössä vaan piteni. Helppoa se ei siltikään ollu ja oon kironnu  >:( koko Afrikan (vähän saa syyttömätkin niskaansa lokaa ;D) alkeellisuudesta, huonoista lomista ja yhteydenpitomahdollisuuksista. Varokaa, nyt mä alan paasata... Lomaa oli koko vuoden aikana 4x2vkoa (josta 2pvää meni tietty matkustamiseen), joten pisin tauko oli meillä sitten rapiat 4kk, mikä on ihan liikaa. Ja kännyköiden toimimisesta ei sitten tarttekaan puhua mitään. Ja kaiken kukkuraksi oma opiskelijabudjetti ei antanut periksi tietokoneen ja netin hommaamiseen, joten yhteydenpitoa piti vähän suunnitella. No, yhteyttä tuli kuitenkin pidettyä ja reissun jälkeen ollaan sitten asusteltu samassa osoitteessa yhdessä.  :) Ja tällä kertaa ei muuten oo menemistä paikkaan, jossa kännykkä ja lomat ei toimi. Piste.  ;D

No, mä oon jo tässä vaiheessa valmiiksi vähän surkeena  :-\, mutta onneksi löysin tän palstan. :) Ja harmi, kun en löytäny jo viime kerralla.

myy79

vattu, eritrea-leskillä oli oma aihe mission aikaan, täältä foorumilta löytyy näitä leskiä useampiakin..  :)

zatu

Tervetuloa, vattu, "odottelemaan" joukkoomme sitä mahdollista lähtöä!

Lainaus käyttäjältä: vattu - 27/03/2007, 13:49:03
---Ja tällä kertaa ei muuten oo menemistä paikkaan, jossa kännykkä ja lomat ei toimi. Piste.  ;D

Onneksi tällä hetkellä käynnissä olevilla missioilla taitaa pääsääntöisesti olla nuo yhteydenpitojutut kunnossa. :)

-memento vivere-

Muffin

Lainaus käyttäjältä: vattu - 27/03/2007, 13:49:03
Poikaystävä oli Eritreassa 12/2003-12/2004 ja nyt on sitten tosiaan uudet paperit vetämässä.

Kaverin poikaystävä oli myös 2003 Eritreassa ja minun mies oli silloin Kosovossa. Kyllä ihan hävetti kun meillä oli yksi 3 viikon lomavälikin kun kaverin mies kävi puolessa vuodessa 2 kertaa...

Toivottavasti teille nyt tulisi vähän "helpompi" reissu  :)