Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

myy79

Mies oli tänää ostanu lantrinkia. vois noita hääjuomia tuolta juua pois vähitellen..  :P  ;D

Suvi

Hih!! onnex mulla ei ole mitn hyvää kaapissa kotona, vois hyvinkin ottaa "vielä yhden"  ;D

myy79

meillä olis kyllä vaikka muille jakaa...  :P varmaa osa likööreistä on menny jo huonoks..  ::)

täs just asterixia juon. tulee penkkarit mieleen 11 vuoden takaa..  8) meil oli bileissä oma baarimikko..

s^n^

Tää ottaa tänään yhden siiderin.. Sekin on vaan tommonen 85cl pullo. ;D

Suvi

Kyllä tekis kupliva hyvää  :) Varmaan auttais tähän kutisevaan kurkkuun  ;D Harmi vaan, kun töissä iltavuorossa  parasta aikaa >:(

myy79

Muutamat siiderit ja paukut taas..  8)

Suvi

Nyt sihahti.. Olut tölkki aukesi  ;) Yx vaan...

myy79

mä yritän epätoivosesti tyhjentää meijän viinakaappia..  ;D  loppuu vaa lantrinki, eikä kehtais vuorotellen kirkasta ja likööriä vetää raakana kitusiinsa.. :P

Suvi

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 14/03/2009, 21:05:28
mä yritän epätoivosesti tyhjentää meijän viinakaappia..  ;D  loppuu vaa lantrinki, eikä kehtais vuorotellen kirkasta ja likööriä vetää raakana kitusiinsa.. :P

Hitzi, sun pitäis asuu naapurissa...

Mulla ois tuoda lantrinkia mukana  ;D

Että maistuu hyvälle  :) Otetaan hyvälle päätökselle tähän viikkoon *KiliN KoliN*  :P

myy79

^  ennemmin kyllä sut ottasin naapuriin ku tuon mikä nyt on..  ;D meillä ei kerkee koskaa toi viina vähentyä, ku ollaa jo lisää hakemassa..  ::) mitenniihamsteri...  ;D  8)