Päävalikko

Jurrinurkkaus V

Aloittaja Janica, 14/07/2007, 18:30:47

« edellinen - seuraava »

s^n^

Mitään en oo ottanu..  ;D ;D

1 siideri
:drunken_smilie:
1 minttukaakao..

Ja ilta on vasta nuori. ;D ;D

Anki

Meinaako moni leskistä lujaa hamstrata tavaraa lakon varalta sieltä monopolikaupasta ???

Itse ehkä kipaisen hakemassa muutaman ylimääräisen viinipullon, vaikkakin meinaan viettää pikkujoulua täysin selvin päin tänä iltana 8)

yama

Lainaus käyttäjältä: Anki - 30/11/2007, 10:54:35
Meinaako moni leskistä lujaa hamstrata tavaraa lakon varalta sieltä monopolikaupasta ???

Itse ehkä kipaisen hakemassa muutaman ylimääräisen viinipullon, vaikkakin meinaan viettää pikkujoulua täysin selvin päin tänä iltana 8)

En hamstraa! Miun puolesta voisivat olla koko loppuvuoden kiinni.  :) Muutenkin tosi harvoin heidän ripoja tulee kolkuteltua.

myy79

parit pullot tuli ostettua varalta, kun hain kuoharia illaksi..  ;)

tänään ei siis olla selvinpäin, eikä kyllä huomennakaan..  8)

zatu

Mieheni osti pari pulloa pyynnöstäni, jottei pääse käymään niin kurjasti, että uusi kotimme olisi punaviinitön. 8)
-memento vivere-

Jartsa

Eiköhän vedetä kunnon tuubat tänään, niin ei tule sitten muutamaan päivään Alko mieleenkään? Haittaa se lakko sitten silleen niinku vähemmän... ?  :wiggle2:

myy79

aivan ihanaa tää dooleys...  :-*  :P

Katja

Eilen pikkusen ja tänään ehkä vähän enemmän. Pikkujoulut ystäväpariskunnan luona.  :)  Ehkäpä korkataan tuo meidänkin dooleys pullo.  :P

Outi

Työpaikan pikkujoulut illalla!  :occasion14: :drunken_smilie: 

Jartsa

Hölkkärin puolelta löydettyä...  ;D