Päävalikko

Rt-krääsä ja tuliaiset

Aloittaja zatu, 13/05/2005, 17:40:52

« edellinen - seuraava »

Katja

Ja voisin viela tahan asiaan sanoo, et ei ollu mikaan hiutalemainen vika, kun K ties, et ei kultaa ei pida matkatavaroihin laittaa, mut oli unohtanu. MUTTA seko sit antaa niille oikeuden varastaa, jos joku matkatavaroihin kultaa unohtaa?? ja toiseks, mina kirjotin, etta saa kuka ajatella siita minun sanomisesta mita haluaa, mut sita mielta mina oon (ja silla lahinna tarkotin sita, et on turhaa alkaa sita asiaa ruotimaan  ;D )..  ::)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Katja - 14/04/2006, 22:29:10
MUTTA seko sit antaa niille oikeuden varastaa, jos joku matkatavaroihin kultaa unohtaa??

Ei niille eikä noille eikä edes meille. Mutta valitettavasti niin saattaa silti käydä.
-memento vivere-

point

Lainaus käyttäjältä: zatu - 16/04/2006, 12:58:00
Lainaus käyttäjältä: Katja - 14/04/2006, 22:29:10
MUTTA seko sit antaa niille oikeuden varastaa, jos joku matkatavaroihin kultaa unohtaa??

Ei niille eikä noille eikä edes meille. Mutta valitettavasti niin saattaa silti käydä.

Tilaisuus tekee varkaan. Valitettavasti.  :-\

Juulia

Espanjassa varastetaan oliiviöljytkin jos ne erehtyy laittamaan ruumaan! Se on siellä arvokasta tavaraa tuo neitsyt oliiviöljy, varsinkin jos se on suoraan tilalta ostettu isoon kanisteriin..  :P

Juulia

Ainii sitähä mä tulin tänne hehkuttaa, että sain Marimekon Unikko musta-oliivinvihreä-harmaa-valkonen -lakanat ja tyynyliinat!!  ;D Jeeee, hitto ne on hyvännäköset!
Pelkäsin jo että joku pöllii ne kuivaushuoneesta..

Suttura

Meillä mies sanoi, ettei kuulemma ole enää mitään tuotavaa Kosovosta  :o Joka lomalle hirveen määrän tuliaisia raahannu.. Marimekon lakanoita ei ole vielä tuonut, täytyykin huomauttaa  ;) Pirunnyrkin sain viimeksi, on se hieno!

Ulpu

Mä sain Bosnian tulaisina ihanat, kultaiset korvarenkaat (yllätyksenä) ja Marimekon kylppärinmaton.   :-*

zatu

Mies kyseli tuossa, että tarvitsisiko juomatuliaisia tuoda. Noh, väkeviä on vielä Kosovon ajaltakin, joten sitä osastoa ei ainakaan tarvita lisää. ;D
-memento vivere-

Anki

Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/05/2006, 14:09:59
Mies kyseli tuossa, että tarvitsisiko juomatuliaisia tuoda. Noh, väkeviä on vielä Kosovon ajaltakin, joten sitä osastoa ei ainakaan tarvita lisää. ;D

Löytyykö Afgoista mitään viinejä? Minkämoisia tuliaisia sieltä muuten voi ostaa? Onko sielläkin camp supplyta mistä saa kaikkea kivaa?

zatu

Lainaus käyttäjältä: Anki - 15/05/2006, 14:14:04
Lainaus käyttäjältä: zatu - 15/05/2006, 14:09:59

Löytyykö Afgoista mitään viinejä? Minkämoisia tuliaisia sieltä muuten voi ostaa? Onko sielläkin camp supplyta mistä saa kaikkea kivaa?

Viimeksi mies oli ostanut viiniä Köpiksen kentältä. :) En itse asiassa edes tiedä, mitä Afgoista saa. Mahtoikohan jostain tilauksesta olla puhe? Vähän heikommassa on "tuliaistavaratalot" tuolla suunnalla, saahan sieltä jotain. Kerran viikossa (?) käyvät paikalliset myymässä tuotteitaan jossain siinä campin tuntumassa.
-memento vivere-