Päävalikko

Suomalaisten turvaajien maine

Aloittaja zatu, 03/05/2005, 19:25:27

« edellinen - seuraava »

Mirka

Lainaus käyttäjältä: rumin - 01/09/2005, 11:28:57
Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 31/08/2005, 17:54:10
Lainaus käyttäjältä: Mirka - 31/08/2005, 17:44:53
Hommaa sellanen kun mulla, kulkee vihreissä kotimaassakin :-* :-* :-*
Moon jo liika vanha hommaamaan uutta... ja sitä paitsi sen kouluttaminen on niin aika vievää sekä hermoja rasittavaa, jotta taidan vaan tyytyä pitämään peukkuja uuden mission suhteen  ;D
Entäs toisen kouluttama? ;) ;D
Mä en omastani luovu!!!

KFOR 11/04-11/05

zatu

Uusia kommentteja suomalaisten faittereiden maineesta?

Jonkin verran törmää sellaisiin käsityksiin, että siellä ne vaan lomailee ja ruskettuu. Ja tietty tuovat kaikki sen auton. ;D
-memento vivere-

Hansu

Lainaus käyttäjältä: zatu - 27/06/2006, 19:29:54

Jonkin verran törmää sellaisiin käsityksiin, että siellä ne vaan lomailee ja ruskettuu. Ja tietty tuovat kaikki sen auton. ;D

Aika reilusti olen tohon törmännyt. Niin osa kaverit kuin  tututkin (miehet) ovat heittäneet, että voisihan sitä vuodeksi lähteä lomailemaan ja hakemaan auton bonuksena. Ja toiveenahan on joku "helppopaikka" K tai B maa.  ::)
Mä en ole edes viitsinyt kommentoida noihin muutakuin, vai niin.  :-X

point

Lainaus käyttäjältä: Hansu - 27/06/2006, 20:46:52

Aika reilusti olen tohon törmännyt. Niin osa kaverit kuin  tututkin (miehet) ovat heittäneet, että voisihan sitä vuodeksi lähteä lomailemaan ja hakemaan auton bonuksena. Ja toiveenahan on joku "helppopaikka" K tai B maa.  ::)
Kyyl tolla asenteella pitäis ehdottomasti lähtee. Kai kerroit niille, et se auto kuitataan siinä vaiheessa, kun palauttaa varusteet.  ;D ;D

Hansu

Lainaus käyttäjältä: Pike - 27/06/2006, 20:52:51

Kyyl tolla asenteella pitäis ehdottomasti lähtee. Kai kerroit niille, et se auto kuitataan siinä vaiheessa, kun palauttaa varusteet.  ;D ;D

Kyllä mun mielestä!  ;) Ja jokaisella on omat kivat pikkuasunnot, paljon omaa tilaa+vapauksia sekä tietysti valittavissa olevat työajat ja jne...

zatu

Lainaus käyttäjältä: Pike - 27/06/2006, 20:52:51

Aika reilusti olen tohon törmännyt. Niin osa kaverit kuin tututkin (miehet) ovat heittäneet, että voisihan sitä vuodeksi lähteä lomailemaan ja hakemaan auton bonuksena. Ja toiveenahan on joku "helppopaikka" K tai B maa.  ::)

Ja siinä vaiheessa, kun ruksaillaan varusteiden kokoja yms. ennen lähtöä, valitaan myös perusjutut siitä autosta. ;D Saisko olla Bemaria, Mersua, vai...

Mutta asiasta vielä, monet (ystävät, tutut, sukulaiset) myös arvostavat rauhanturvaamista ja rauhanturvaajia hyvinkin paljon. Jopa jalustalle nostamista ja glorifiointia ajoittain havaittavissa. ;)
-memento vivere-

Anki

Lainaus käyttäjältä: zatu - 28/06/2006, 13:12:47

Mutta asiasta vielä, monet (ystävät, tutut, sukulaiset) myös arvostavat rauhanturvaamista ja rauhanturvaajia hyvinkin paljon. Jopa jalustalle nostamista ja glorifiointia ajoittain havaittavissa. ;)

Tätä minäkin oon havainnut, ja täytyy myöntää että välillä on tämäkin vituttanut yhtä lujaa kun se että pannaan rauhanturvaaminen halvalla....Ristiriitaista eikö vaan ::) ::)

Ei mut sitä vaan kun esim. jotkut meidän lähipiirissä melkein pistää M samalle viivalle kun joku sotiemme veteraani >:( vaikka M on yhen  ainoan vuoden käynyt rauhaa turvaamassa, eikä ainakaan M:n mukaan edes ollut kovin rankkaa ::)

rumin,mies syvästä etelästä

Eräiden tietojen mukaan Suomalaisia rauhanturvaajia halutaan kansaiväliseen veteraani järjestöön.Ehdottajina 4. Suomalaista veteraani järjestöä
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Lainaus käyttäjältä: rumin - 28/06/2006, 20:48:38
Eräiden tietojen mukaan Suomalaisia rauhanturvaajia halutaan kansaiväliseen veteraani järjestöön.Ehdottajina 4. Suomalaista veteraani järjestöä

Mitäs ne sellaiset eräät tiedot ovat?

Pitää kylläkin paikkansa ja hakemus on sisällä.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

zatu

Lainaus käyttäjältä: Anki - 28/06/2006, 13:19:57
Lainaus käyttäjältä: zatu - 28/06/2006, 13:12:47

Tätä minäkin oon havainnut, ja täytyy myöntää että välillä on tämäkin vituttanut yhtä lujaa kun se että pannaan rauhanturvaaminen halvalla....Ristiriitaista eikö vaan ::) ::)

No vähän. ;) Itseäni on lähinnä huvittanut rauhanturvaajien nostaminen maailman seitsemän ihmeen joukkoon. Suurin osa lienee kuitenkin tavallisia ihmisiä. (Paitsi se oma mies, joka on kaikkein paras. ;D)

Vaikka tärkeää työtä tekevät, ja sitä tietty sopii arvostaa. :)
-memento vivere-