Päävalikko

Jatkoista...

Aloittaja TanjaL, 16/06/2004, 17:45:13

« edellinen - seuraava »

TanjaL

.

zatu

Meillä ainakin sovittiin jo alkuun vain puolen vuoden reissusta. En tiedä, miten suhtautuisin, jos mies haluais jatkoille jäädä...  :o Ei taida olla kyllä mahdollisuuttakaan. Helpotus sikäli.  :)
-memento vivere-

Marge

Meillä ei olla edes puolesta vuodesta puhuttu, koska autokin laitettiin jo tilaukseen. Eli jatkot olis parempi tulla... Mä olen alun alkaenkin siis varautunut siihen, että mies on vuoden reissussa.
Fear never fixed anything.

Karlis

Meillä ei jatkoja tule ollenkaan, eli mies kotiutuu 4.10 vuoden reissun päätteeksi. Oli ilmoittanut, että ei halua jäädä marraskuulle asti. Minulle se sopii mainiosti.  ;D

Cat

saas nyt nähä kuin käy.. vuoteen on varauduttu. Ja autoki jo tilattu. :)

Cat

Mut en kyllä oo yhtään pahoillani, vaikka pääsisin isännän kylkeen nyhjäämään jo lokakuussa ;)

minttukoo

Meilläkään ei tule jatkoja marraskuulle  ;D ;D ;D ;D Mies eilen totes, että tulee kotia jo lokakuussa!! Jipii!

zatu

LainaaMeilläkään ei tule jatkoja marraskuulle  ;D ;D ;D ;D Mies eilen totes, että tulee kotia jo lokakuussa!! Jipii!

Onnea vaan!

No mun mies tulee kyllä vasta marraskuussa, vaikkei jatkoja olekaan. (No, tuli siihen jotain kahdeksan päivää, mutt sen mä kestän.  ;))
-memento vivere-

taituu

Meillähän miehellä oli aluks puolen vuoden sopimus mutta olin varautunu jo alunperin vuoteen kun tiesin että jos se jatkot saa niin se ne ottaa..
Mutta sitten kun meinas käydä niin hassusti että olis tullu 18kk kun olis vielä saanu puolen vuoden jatkot... Mutta sitten oli pakko sanoo miun pari painavaa sanaa ja niin se jätti sen viimosen lappusen allekirjottamatta.. Oli jo paikka ja tehtävä määrätty ja palkkauskin olis noussu mutta ei hel.... en miekää täällä loputtomiin käy oottelee ;D
Joten onneks tuli nyt jo kotii.... Tarpeeks vaikeeta tää sopeutuminen nytkin  ::)

Karlis

Lainaa;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
arvaatte varmaan.... juuu jatkot tuli  ;)
*avaa pullon siideriä sen kunniaksi*

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Onnea onnea ja kippis  ;D