Päävalikko

Jatkoista...

Aloittaja TanjaL, 16/06/2004, 17:45:13

« edellinen - seuraava »

Cat

Tulihan ne jatkot sit meillekki :)

Cat

joo, ootettiin sitä tietoo meilläkin, ihmettelen kyllä sitä panttaamista. :(

Cat

LainaaKertokaapas sitten, että miten se mies niistä jatkoista teille kertoi?  ::)

;D Miulle isäntä pisti tänä aamuna viestin, että "keväällä pääset sitten Volvolla ajamaan"  ;D ;D

zatu

Onnea TanLaa ja Cat! :D Toivottavasti jatkot tipahtaa kaikille muillekin niitä hinkuville...
-memento vivere-

BB

Täälläkin on kuulma jatkot hyväksytty, mutta ei parane juhlistaman kun huomenna on aikaseen mentävä töihin... hoh..

Cat

kuulin että mies kotiutuiskin vasta 8.5.2005 eikä huhtikuussa niinku luulin.. ???

Lady-80

No eipä se kaks viikkoa enää tunnu missään kun vuodenkin jaksaa odotella miestä.  ;)

Jep, meillä kans jatkot tuli ja auto on tilauksessa. Jee. En osaa ihan tuuletella niinko muut teistä, mutta tosi hieno juttu kuitenkin on, että jatkot tuli. :) Vaikka kaks-kolme viikkoa sitten olinkin totally eri fiiliksillä..

Miehen rt-vuotta voi käyttää oikeestaan hyödyks myöhemmin jos ite haluaa johonkin reissuun vaik lähteä. ;) Jättää lapset (sit ku niitä mullekin siunaantuu) miehen hoiviin ja painuu ite maailmaa kattelee.  ;D No joo, ehkei kumminkaa, mut jotain sinne päin.  ;)

zatu

Vieläkö menisi yksi puolivuotinen, kotiutumisen odottajat? Jos tulisi sellainen ainutlaatuinen tilaisuus... ;)

Minä olin kyllä vallan tyytyväinen tuohon puolen vuoden pätkään. Ei sikäli, etteikö vuosikin olisi mennyt...  ::)
-memento vivere-

mami

Lainaus käyttäjältä: zatu - 03/05/2005, 00:11:26
Vieläkö menisi yksi puolivuotinen, kotiutumisen odottajat? Jos tulisi sellainen ainutlaatuinen tilaisuus... ;)

Minä olin kyllä vallan tyytyväinen tuohon puolen vuoden pätkään. Ei sikäli, etteikö vuosikin olisi mennyt...  ::)

Tuos laskin, että jos alkuperäinen suunnitelma olisi pitänyt, niin faitterini tulisi kotiin JO vajaan kuukauden päästä  :o

Ou nou  ;D

Anki

Lainaus käyttäjältä: mami - 03/05/2005, 07:04:15

Tuos laskin, että jos alkuperäinen suunnitelma olisi pitänyt, niin faitterini tulisi kotiin JO vajaan kuukauden päästä  :o

Ou nou  ;D

Jos alkuperäinen suunnitelma olisi pitänyt niin rakkaani ois kotona jo viikon päästä, mutta nyt saa kiltisti odottaa marraskuuhun asti :-\