Päävalikko

Huumorin kukka kukkii!

Aloittaja taituu, 30/03/2004, 01:46:49

« edellinen - seuraava »

myy79

Lainaus käyttäjältä: miipe - 01/04/2005, 07:27:16

Lähetin juuri h:lle alas pikku jekku viestin, katsotaanko meneekö läpi =). hih!  ;) ;D

juu, kyl ite saa jekuttaa, mut ei meitä.. ;)  8)  :P

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: myy79 - 01/04/2005, 06:44:56
muistakaahan tämä päivä ottaa huumorilla! :) sillä onhan huhtikuun ensimmäinen ja aprillipäivä!!  ;) toivottavasti säästytte kamalilta piloilta....  :P  ::)
Mä oon tässä kovasti yrittänyt miettiä jotain hyvää pilaa miehelle... Mut ei oikein voi käyttää sitä "pahinta", mitä joskus on jotkut  ;) naiset käyttäneet eli "Kulta, arvaas mitä... mä olen raskaana"  ;D
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 01/04/2005, 09:37:48
Mä oon tässä kovasti yrittänyt miettiä jotain hyvää pilaa miehelle... Mut ei oikein voi käyttää sitä "pahinta", mitä joskus on jotkut  ;) naiset käyttäneet eli "Kulta, arvaas mitä... mä olen raskaana"  ;D

Nii, ehkä se ei menis läpi  ;D
Fear never fixed anything.

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Marge - 01/04/2005, 09:53:53

Nii, ehkä se ei menis läpi  ;D

"Siis mitä?? TAAS???!!!"
;D ;D ;D ;D

KFOR 11/04-11/05

anneholmberg

Kertokaahan mitä aprillipiloja ootte tehnyt/teille tehty? Miipen pila oli todella hyvä!  ;D

Ite en oo vielä mitään tehny ja kovasti mietin miten sitä miestä huijais.... ehkä se raskaana juttu  8) ;D vois saada sydärin...  :P

myy79

tosi hyvä aprillipila miipe!!! :) kyllä nauratti makeesti lukiessani... ;)
mä täs odotan sydän syrjällä,että mikähän "aprillipila" sitä on kosovosta tulossa, paketti on tulos postiin iltapäiväks...  ???

mä ite oon jekuttanu pari kertaa.. koulussa on vaihdettu open liidut liitukarkeiks, laitettu kahviin suolaa jne... ja oonpa tainnu kerran jekuttaa kavereitani viestillä,et mua on kosittu....  8)  sellasia pikkupiloja, ei mitään massiivista ja melkeen aina ne on epäonnistunu...  :-[

zatu

Eikö toimisi? Jospas se kuitenkin hätääntyisi - kulta, mä luulin että sä olet vain vähän pulskistunut.  ;D
-memento vivere-

Mirka

Lainaus käyttäjältä: zatu - 01/04/2005, 17:20:29

Eikö toimisi? Jospas se kuitenkin hätääntyisi - kulta, mä luulin että sä olet vain vähän pulskistunut.  ;D

;D ;D ;D ;D

KFOR 11/04-11/05

zatu

Lainaus käyttäjältä: anne - 01/04/2005, 10:48:07
Kertokaahan mitä aprillipiloja ootte tehnyt/teille tehty? Miipen pila oli todella hyvä!  ;D

En itse asiassa edes muistanut, mikä päivä tänään on. Joten minua olisi voinut vedättää ihan täysillä..  ;D ;D
-memento vivere-

Mirka

Lainaus käyttäjältä: anne - 01/04/2005, 10:48:07

Mä oon tosi huono juksuttamaan ketään, mut papan mukaan minäkin aina joskus sorrun kunnon käytännönpiloihin ;)

Yks hyvä on liimata tupakka-aski erikeepperillä kiinni :) Sitä ei nimittäin sen jälkeen saa auki, muuta kun repimällä silpuksi :D Toimii erityisesti ketjupolttajilla :P

Joskus höynäytin yhtä kaveria (miespuolista) jättämällä soittopyynnön johonkin numeroon. Mainitsin vielä, että sen ja sen niminen tyttö kyseli (sinkkumies, joten oli innoissaan ;) ) Sitähän minä en kertonut, että kyseessä oli thaihierontapaikka, josta vastasi hyvin hoonosti soomea puhuva thaityttö ;D ;D Oli sitä hauska kuunnella ;D :P ;D

KFOR 11/04-11/05