Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

susakaro

Korttien teosta minä myös haaveilen, mutta ehkä ne häitten kiitoskortit pitää ensin värkätä :)

rumin,mies syvästä etelästä

Se ompi joulu 2 kuukauden päästä
:D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Omppis

Joo... niin on... Haluaisin sulkea silmät ja korvat siltä älyttömältä hälyltä ja hössötykseltä jota joulu aiheuttaa.
Rauhaa, hiljaisuutta, hyviä tuoksuja, hyviä makuja, rentoutumista, yhdessä oloa ja kynttilöitä, näillä mä pärjäisin :-*.
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Omppis - 22/10/2013, 21:50:44
Joo... niin on... Haluaisin sulkea silmät ja korvat siltä älyttömältä hälyltä ja hössötykseltä jota joulu aiheuttaa.
Rauhaa, hiljaisuutta, hyviä tuoksuja, hyviä makuja, rentoutumista, yhdessä oloa ja kynttilöitä, näillä mä pärjäisin :-*.
Mä aion tänäkin vuonna tehdä tuon tempun. Oon niin kyllästynyt kaikkeen siihen ylimääräseen häsään, mitä jouluun monesti liittyy...
Ad astra per aspera!

Ulpu

Lainaus käyttäjältä: Omppis - 22/10/2013, 21:50:44

Joo, niinpä. Tuo toinen lause sopii mullekin paremmin kuin hyvin. Ja hei, te saatte viettää joulua uudessa kodissa.  :)

Lilian

No sulkekaa ne silmät siltä hössötykseltä :) Mä tykkään juurikin joulussa noista samoista asioista mistä omppiskin, eikä mua mikään hössötys häiritse vaikka kaupan alalla töissä olenkin.

tanja

Oi ihana joulu :) kohta on onneks jo marraskuu ja puolen välin jälkeen voi alkaa fiilistellä.  :-* Tänä vuonna taas vähän erinäköinen joulu suunnitelmissa.
*wish it, dream it, do it!*

Lilian

^No heti kiinnostuin :) Mitäs olet suunnitellut? Mulla on joulukortti tarpeet tuossa jo valmiina, kun vaan ehtisi jossain välissä aloittamaan, viikonloppuna ehkä. Ja pinterestissä olen kerännyt ison läjän joulukuvia :-*

tanja

^ Paljastelen kyllä blogissa kunhan saan jotain aikaa ;) viime vuotiset puna-pellavaiset tekstiilit pysyy kaapissa tänä vuonna ;)
*wish it, dream it, do it!*

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 23/10/2013, 08:12:09
^No heti kiinnostuin :) Mitäs olet suunnitellut? Mulla on joulukortti tarpeet tuossa jo valmiina, kun vaan ehtisi jossain välissä aloittamaan, viikonloppuna ehkä. Ja pinterestissä olen kerännyt ison läjän joulukuvia :-*

Sulla on jo ajatus valmiina millasia niistä tulee?