Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

Lilian

Siellä on jo joulu täydessä vauhdissa ;)

pumpkin

Sokkarilla oli jo joulukoristeet puoleen hintaan.  ;D (tais kuiteski olla viime vuotisia  ;))

Lilian

Ekat joululahjat ostettu ;D Jyväskylän minimanissa oli lauantaina lelut -20%

s^n^

Keh.. Hyvä kun Myyllä on toi laskuri mikä laskee jouluun, tietää itekkin et kuinkas paljon sitä aikaa vielä on.. ;D

Anki

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 26/10/2008, 21:22:38
Keh.. Hyvä kun Myyllä on toi laskuri mikä laskee jouluun, tietää itekkin et kuinkas paljon sitä aikaa vielä on.. ;D
Ja sehän ei millään selviä kalenteria vilkaisemalla  ::) ;)

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Anki - 27/10/2008, 10:26:22
Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 26/10/2008, 21:22:38
Ja sehän ei millään selviä kalenteria vilkaisemalla  ::) ;)

Mun kalenterista on sivut loppunu elokuun alussa enkä oo saanu aikaseks vielä uutta.. ;D  :P

Jansku

Tänään alkoi tulla joulufiilistä, mä rupeen jo odottaan havun tuoksua, kynttilöitä, piparkakkuja, glögiä, kinkkua, lunta ja lämpöä! Punasta ja vihreätä väriä all over!!  ;D

s^n^

Lainaus käyttäjältä: Jansku - 29/10/2008, 21:46:27
Tänään alkoi tulla joulufiilistä, mä rupeen jo odottaan havun tuoksua, kynttilöitä, piparkakkuja, glögiä, kinkkua, lunta ja lämpöä! Punasta ja vihreätä väriä all over!!  ;D

Mul on ollu tätä havaittavis aina välillä.. ;D

Jansku

Lainaus käyttäjältä: s^n^ - 29/10/2008, 21:50:31
Lainaus käyttäjältä: Jansku - 29/10/2008, 21:46:27

Mul on ollu tätä havaittavis aina välillä.. ;D
Mut eiks oo kiva kun joulu taas tulee, harvemmin on kyl jättänyt tulematta  ;D Mä en ees odota mitään lahjoja tms. En haluais ostaa mitään kenellekään, ois kiva vaan olla ja rypeä siinä joulufiiliksessä. Nauttia kaikesta. Ruuasta ja tuoksuista ja namnam.. :D

pumpkin

Minäkään en halua mitään lahjoja itselleni, vaan just ne kaikki ruuat ja tunnelma on niin ihanaa ja tietysti mies, jonka saan silloin lomille.