Päävalikko

Joulu II

Aloittaja Janica, 02/01/2007, 18:34:54

« edellinen - seuraava »

pumpkin

Just siks tykkään olla ajoissa, että INHOAN jouluhössötystä ja kaupoissa käyntiä lähellä joulua.

Lilian

Lainaus käyttäjältä: lonely - 21/10/2008, 21:22:41
Just siks tykkään olla ajoissa, että INHOAN jouluhössötystä ja kaupoissa käyntiä lähellä joulua.

Juuri näin, mitään jouluhössötystä ei edes tule kun hoitaa kaiken ajoissa. Mä ainakin käsitän jouluhössötyksen siten että viime tingassa paniikissa juostaan kaupasta toiseen lahjojen perässä. Joulusta nauttii paljon enemmän kun kaikki on hyvissä ajoin valmista ;)

yama

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 22/10/2008, 08:46:11
Lainaus käyttäjältä: lonely - 21/10/2008, 21:22:41

Juuri näin, mitään jouluhössötystä ei edes tule kun hoitaa kaiken ajoissa. Mä ainakin käsitän jouluhössötyksen siten että viime tingassa paniikissa juostaan kaupasta toiseen lahjojen perässä. Joulusta nauttii paljon enemmän kun kaikki on hyvissä ajoin valmista ;)

Miulle taas joulu ei tule ilman tuota hössötystä.  :)

Anki

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 22/10/2008, 08:46:11
Mä ainakin käsitän jouluhössötyksen siten että viime tingassa paniikissa juostaan kaupasta toiseen lahjojen perässä.
Mun mielestä jouluhössötys taas on sitä että pistää jouluvalot esille jo hyvin varhain, suunnittelee jouluverhoja jo heinäkuussa (no melkein ;)) ja tykkää että pipareiden tekeminen jo nyt yms...   Ja tuo h....tin joululaulujen soittaminen kaupoissa jo nyt :-X :-X    Mutta tää tosiaan ihan vaan mun mielipide - jokainenhan saa touhata niin kuin itse tykkää :)

Taavuska

Mä oon aina ennen rakastanut joulua ja kaikkea siihen liittyvää. Meillä on ollut kotona aina oikein joulumaa pystyssä jo heti joulukuun alussa.
Nyt yksin ei kuitenkaan joulukaan tunnu miltään. Tai jos tuntuu joltain, niin ei ainakaan hyvältä...  :-\

Anki

Lainaus käyttäjältä: Saija - 22/10/2008, 10:10:37
Mä oon aina ennen rakastanut joulua ja kaikkea siihen liittyvää. Meillä on ollut kotona aina oikein joulumaa pystyssä jo heti joulukuun alussa.
Nyt yksin ei kuitenkaan joulukaan tunnu miltään. Tai jos tuntuu joltain, niin ei ainakaan hyvältä...  :-\
Tsemppiä sinne! :D   Ethän kuitenkaan tuu viettämään joulua aivan yksin? Löytyykö perheenjäseniä tai kavereita jonka kanssa viettää pyhät? Pieni ikävä tuntuu tietenkin joulunkin alla, mutta jos on muita läheisiä ihmisiä ympärilläsi niin kyllä se siitä :)   
Ja laita kuitenkin joulua siellä kotona ihan tuttuun tapaan, joko ihan vain itsellesi tai vieraittesi iloksi :)

anniinak

Mä en taida paljon joulun eteen tehä kotona mitään.. M saa hoitaa sen puolen, mä saan meinaan töissä jo tehä tästä viikonlopusta eteenpäin ihan tarpeeksi joulua..  ;)

Lilian

Piti käydä ruokiksella vähän tiimarissa katsastamassa joulun askartelutarpeita ;)

rapu

Lainaus käyttäjältä: Lilian - 22/10/2008, 12:53:37
Piti käydä ruokiksella vähän tiimarissa katsastamassa joulun askartelutarpeita ;)

Ja piti vähän ostaa Tiimarista joulukorttitarpeita ;) Päätinkin tehdä ihan yksinkertaiset kortit.

Johanna

Lainaus käyttäjältä: rapu - 22/10/2008, 18:49:22
Lainaus käyttäjältä: Lilian - 22/10/2008, 12:53:37

Ja piti vähän ostaa Tiimarista joulukorttitarpeita ;) Päätinkin tehdä ihan yksinkertaiset kortit.

Ai sinne on jo tullut niitä?? Kun oon koittanu ettiä,ku aattelin ekan kerran tehä ite kortit,ihan vaan lähimmille..