Päävalikko

Lahjavinkkejä

Aloittaja Karlis, 19/04/2004, 18:29:27

« edellinen - seuraava »

Paso

Lainaus käyttäjältä: Janica - 21/09/2005, 17:59:02
Paineet kasaantuu....

J:n synttärit lähestyy pikku hiljaa ja nyt onkin taas tämä pähkäily ajankohtaista mulle.

J on yhtä tiettyä juttua pyytänyt lahjaksi ja sen aion hankkia, mutta en haluaisi jättää sitä siihen... Kyseessä on kuitenkin vain pari kymppiä maksava lahja... Ja toista lahjaa en viitsisi hankkia, joten mitenkäs muuten tuota miestä voisi muistaa??

Löytyisikö ideoita?  ???

Ylläribileet voisi tietty onnistua, synttärit kun on sunnuntaipäivänä joten edellisenä iltana voisi juhlia... ?

Thaimaan reissu (yksinään) ois varmaan kiva ylläri  ;D 8) ;D
UNTAG1989-90, UNPROFOR1992-93, UNPROFOR1993-96, IFOR1996, SFOR1997, ECMM1999, UNMIK2000-04, ONUB2005-07, UNIFIL2007-08, EUMM2008-

soila

Lainaus käyttäjältä: Paso - 21/09/2005, 18:54:54
Paineet kasaantuu....

J:n synttärit lähestyy pikku hiljaa ja nyt onkin taas tämä pähkäily ajankohtaista mulle.

J on yhtä tiettyä juttua pyytänyt lahjaksi ja sen aion hankkia, mutta en haluaisi jättää sitä siihen... Kyseessä on kuitenkin vain pari kymppiä maksava lahja... Ja toista lahjaa en viitsisi hankkia, joten mitenkäs muuten tuota miestä voisi muistaa??

Löytyisikö ideoita?  ???

Ylläribileet voisi tietty onnistua, synttärit kun on sunnuntaipäivänä joten edellisenä iltana voisi juhlia... ?

Miesten huumoria?  ??? ??? ::)  ::) :o

edit: tai no, ei kaikkien. omaltani en ainakaan oo onneksi noin huonoja heittoja kuullut. ;D ;D :-*
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.

Janica

Paineet kasaantuu....

Löytyisikö ideoita?  ???

Heh, lupaatko sponsoroida?  ;)

Ei kai, ei onnistuis tuo meiltä, ainakaan se yksinään osa...  ;)

Nyt on mielessä kaveriporukan kerääminen ja kokoontuminen sporttipubiin, jossa on tosi hyvät ruoat (Chicken wings- ja hamppari-paikka). Eli porukalla hyvää ruokaa, olutta ja ehkä urheilun katsomista (mikäli jotain tulee) ja sitten jos maistuu, niin voi useammallekin tuopille jäädä..  :P Tosin ruoat ja juomat omaan laskuun kullekin...  :-[ Mut saa katsoa vielä.. Aikaa on onneks vielä vähän...

Marge

Mun pitäis keksiä joku läksiäislahja työpaikkaan, jossa oon ollut opiskelujen aikana työharjoitteluissa sekä tehnyt paljon keikkoja. Hirveen vaikeeta  :-\ Siellä on aivan ihanaa porukkaa töissä ja ovat mua lahjoneet vuosien mittaan jos jonkinlaisilla asioilla (muumimukeja, Anne Geddes-kalentereja, leffaa, teatteria, ravintolaa ym.). Joten jollakin tavalla voisin minä puolestani heitä muistaa  :) Ideoita?
Fear never fixed anything.

Anki

Lainaus käyttäjältä: Marge - 22/09/2005, 11:24:17
Mun pitäis keksiä joku läksiäislahja työpaikkaan, jossa oon ollut opiskelujen aikana työharjoitteluissa sekä tehnyt paljon keikkoja. Hirveen vaikeeta  :-\ Siellä on aivan ihanaa porukkaa töissä ja ovat mua lahjoneet vuosien mittaan jos jonkinlaisilla asioilla (muumimukeja, Anne Geddes-kalentereja, leffaa, teatteria, ravintolaa ym.). Joten jollakin tavalla voisin minä puolestani heitä muistaa  :) Ideoita?

Eihän tää mikään lahjaidea oo, mutta muistaminen silti:
Tee lounasta koko porukalle joku päivä, ei tartte olla sen kummempi kun joku kiva keitto ja kotitekoista leipää mitä tuot heidän työpaikalle....
Näin teki yks mun entinen työkaveri meille kun hän vaihtoi työpaikkaa, ja tämä oli kovin suosittu juttu ja vähän erilaistakin :)

tiitu

Paineet kasaantuu....

Löytyisikö ideoita?  ???

Voisin sanoa, et thaimaan reissu yksinään on oikein mukavaa ;) (olen itse henk.koht. kokeillu :)) Mut mukavampaa siellä oli kaksin, oman kullan kanssa lämpöisillä rannoilla... lämpöisiä iltoja... ;D (Sory meni jo ihan OT)

zatu

Lainaus käyttäjältä: Janica - 21/09/2005, 22:17:08

Nyt on mielessä kaveriporukan kerääminen ja kokoontuminen sporttipubiin, jossa on tosi hyvät ruoat (Chicken wings- ja hamppari-paikka). Eli porukalla hyvää ruokaa, olutta ja ehkä urheilun katsomista (mikäli jotain tulee) ja sitten jos maistuu, niin voi useammallekin tuopille jäädä..  :P Tosin ruoat ja juomat omaan laskuun kullekin...  :-[ Mut saa katsoa vielä.. Aikaa on onneks vielä vähän...

Tuo kuulostaa hyvältä. Hyvää seuraa, hyvää ruokaa, hyvää juomaa. :) Älä nyt ihmeessä ota synttäreistä mitään kauheaa stressiä. ;)

Meillä on tapana mennä kumpienkin merkkipäivänä kunnolla ulos syömään kahdestaan (päivänsankari saa päättää, minne). Se ei ole mikään yllätys, mutta silti aina yhtä mukavaa. :)
-memento vivere-

mami

Vähän taidan olla hassu  :P Olen alkanut keräämään siskon TULEVALLE lapselle Mauri Kunnaksen Koiramäki-sälää: kirjoja, tauluja, mukeja...

Ja teen TULEVILLE vanhemmille omaa pakkausta, joka on sitten jossain vaiheessa noudettavissa postista. Hauskaa puuhastelua  :)

minni

@mami, ihana idea! :) Varmasti on tulevat vanhemmat otettuja. Samoin kuin pieni ihminen vähän isompana. ;)

Taru

.. Tuparilahja hakusessa! Kaveri muutti yksin asumaan kuuden vuoden suhteen jälkeen, ja pieni lahja uuteen kotiin olisi kiva viedä. Kun ei vain tiedä, millaista siellä uudessa kodissa on, eli on aika vaikea ostaa mitään sisustuksellista.. Eli mitä ihmettä minä oikein parillakympillä saisin??
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry