Päävalikko

Jaadajaada VIII

Aloittaja IceQueen, 26/11/2011, 14:25:50

« edellinen - seuraava »

Janica

T lähtee viikonlopuksi hml:n inttiporukan tapaamiseen, anoppi soitti tänään ja kysyi saisiko ottaa pojan la-su väliseksi yöksi. Mitäs ihmettä mä sitten teen viikonloppuna??  :o

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Janica - 21/01/2013, 22:52:22
T lähtee viikonlopuksi hml:n inttiporukan tapaamiseen, anoppi soitti tänään ja kysyi saisiko ottaa pojan la-su väliseksi yöksi. Mitäs ihmettä mä sitten teen viikonloppuna??  :o
Lähet Hämppään juhlimaan? ;D
Ad astra per aspera!

Janica

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 22/01/2013, 05:58:35
Lähet Hämppään juhlimaan? ;D

Ei pysty, pitää poika hakea su aamupäivällä eikä mulla ole koirille hoitopaikkaa.  :-\

Ulpu

Pidät kauneudenhoito/hemmotteluillan itsellesi.  :)

s^n^

Pitäis lukee turvallisuustekniikan näytön kirjalliseen kokeeseen. Pitäis. Ei juuri irtoo mielenkiintoo aiheelle.  ::)

IceQueen

rumin: Mites avec voi?
Ad astra per aspera!

rumin,mies syvästä etelästä

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 31/01/2013, 12:44:01
rumin: Mites avec voi?
Välillä paremmin välillä huonommin.On just ja just että pärjää kotona :-[
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

KouTa

Ote kotimaisista voimaruuista:

Kaali

Kaali on tunnettu runsaasta C- ja E-vitamiinipitoisuudestaan. Erilaisista kaalilajikkeista (ruusu-, kukka-, lehti-, kerä- ja hapankaali) saa asetyylikoliinia, joka on muistiin, vireystilaan ja oppimiseen vaikuttava aivojen välittäjäaine.

Milloin hapankaalista on tullut kaalilajike? ;D

Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

zatu

Auts, poninpotku pohkeessa. Ulkoilemaan pitäisi mennä, ja kauppaan. Blaa blaa. :)
-memento vivere-

Janica

Apua. Löysin itseni AMK:n sivuilta koulutuksia tutkimassa.  :-[ :o :D ;) 8)