Päävalikko

Kännyt, nettiliittymät yms II

Aloittaja IceQueen, 17/08/2011, 19:30:15

« edellinen - seuraava »

Ally

^ Ok..tosin niillä voi olla erihintaiset paketit. Mutta tarviipi selvittää.

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Ally - 16/11/2011, 20:05:54
^ Ok..tosin niillä voi olla erihintaiset paketit. Mutta tarviipi selvittää.
Eihän ne niiden kuukausi hinnat ja pakettimaksut mihinkään muutu, vaikka ostaisit mistä? En mä ainakaan oo kuullut, et voisivat erihintaisina niitä myydä...
Ad astra per aspera!

pumpkin

Voipi olla jopa paremmat, mulla on esim. DNA.ssa giganen netti 4 euroa kuussa, eikä ne puhelutkaan taida paljon mitään maksaa, oisko viime puhelinlasku ollut alle 10 euroa.

Kinttunen

Osaisko joku auttaa, et miten saisi taas Android Marketin toimiin? Mulla on Sampan Galaxy S plus ja kun käynnistää marketin niin näytöllä näkyy vaan, että "latautuu..." ja mitään ei tapahdu, ei näy käynnissä olevana sovelluksena.

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

s^n^

Nyyyyyt se on oikeesti iskeny! Hinku saada Samsungin kosketusnäyttöpuhelin! Nyt on se hetki, Nokian kosketusnäytöistä ei sitä oloo oo tullu et ton mä haluun. ;D

Kinttunen

Tää on kyllä ehkä paras puhelin ikinä,mikä mulla on ollut.nyt sain sen marketinkin toimiin. :)

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Marge

Vinkkejä läppärin ostoon! Merkki? Hinta-laatusuhde jne. Mä olen näissä ihan käsi  :-[
Fear never fixed anything.

KooKoo

Lainaus käyttäjältä: Marge - 05/02/2012, 11:36:41
Vinkkejä läppärin ostoon! Merkki? Hinta-laatusuhde jne. Mä olen näissä ihan käsi  :-[

Suosittelen Asusta! Suht edullisesti saa hyvän perusläppärin ja takuutakin on 2 vuotta, kun esim. Acereissa on yleensä vaan vuosi. Kerran olen joutunut soittamaan huoltoon 1,5 vuoden aikana ja sieltä sai varsin hyvää palvelua. Jos olisi pitänyt lähettää kone huoltoon, niin se oltaisiin tultu hakemaan kotoa, mutta ei onneksi tarvinnut.

IceQueen

Paljonko oot aatellu rahallisesti panostaa?
Ad astra per aspera!

Marge

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 05/02/2012, 12:24:30
Paljonko oot aatellu rahallisesti panostaa?

Emmä tiiä. Vähän / kohtuullisesti  ;D
Fear never fixed anything.