Päävalikko

Leffat III

Aloittaja IceQueen, 27/02/2011, 22:04:54

« edellinen - seuraava »

KouTa

^Meil on kanssa.
Just katsoin hetken sieltä the Whistblower ( tai jotain sinnepäin). En uskaltanu näin työpäivää vaste kattoo loppuun.
Kerto Bosnian sodan jälkeisen ajan jenkki naisrauhanturvaajasta.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

s^n^

Puhdistus nähty.

tyttönen

tykkäsitkö??

s^n^

Mmmm.. Elokuva oli hyvin kyl toteutettu. Mut aika raskas, monet asiat oli kuvattu vähän turhan tarkkaan. Osan asioista olis voinu jättää enemmän katsojan mielikuvituksen varaan..

zatu

Käytiin katsomassa uusi Bond-leffa Skyfall. Aivan kelvollinen kokemus. :)
-memento vivere-

Pikkunen

Katsottiiin just Brothers elokuva. Tykkäsin  :)

Lua

Mä olen tänään katsonut kolme kertaa Holidayn. Joo, siis sehän ei ole mikään hyvä leffa mutta mun häät Jude Law´n kanssa on nyt suunniteltu.

Mistähän taas nyt tulee, MISTÄ??

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Lua - 18/11/2012, 19:57:45
Mä olen tänään katsonut kolme kertaa Holidayn. Joo, siis sehän ei ole mikään hyvä leffa mutta mun häät Jude Law´n kanssa on nyt suunniteltu.

;D Ai SÄ nappaat Juden... ::) Se on kyl aika herkku tossa. :-*
Ad astra per aspera!

Lua

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 18/11/2012, 20:35:06
Lainaus käyttäjältä: Lua - 18/11/2012, 19:57:45

;D Ai SÄ nappaat Juden... ::) Se on kyl aika herkku tossa. :-*
Joo, sorry guys. Jude on nyt menny mulle.

On ihan jo aikakin mun saada uudet häät, ja Judella on varmaan enemmän rahaakin pistää niihin.  MUOKS: oikeesti, kävin jo katsomassa omia hääkuviani ja tsekkasin että Jude sopis oikein mainiosti siihen sulhon paikalle. Tulkaa nyt joku sulkemaan tämä telkkari!!!

kasu

Skyfall - syötävän hyvä  :P
kasu 75