Päävalikko

Leffat III

Aloittaja IceQueen, 27/02/2011, 22:04:54

« edellinen - seuraava »

Marge

Iki-ihana E.T. <3
Fear never fixed anything.

Ulpu

Katsotiin Polar Express, alkaa muodostua jouluperinteeksi tämä.  :)

muoks. Katsottiin äsken Ennan kanssa Urhea, ihan hauska. Mun hevonen oli siinä.  ;)

Janica

On the road - matkalla. 2,5h omituista höpöttämistä ja mukataiteellista jaskaa. Wannabe fear and loathing in Las Vegas, mutta ei sinne päinkään. Miehisenä näkökulmana T:n mukaan ainoa positiivinen asia oli Kristen Stewartin keskenkasvuiset paljaat tissit.  ::)

Muoks. Huumorilla suhtauduttava viimeiseen lauseeseen.  ;)

susakaro

Tie pohjoiseen oli melkoinen pettymys. Tuli mieleen että oliko leffan ainoa tarkoitus se että Samuli ja Vesku saa tehdä jonkin yhteisprokkiksen  ::)

Marge

Juoppohullun päiväkirja  ;D
Jos sellainen huumori uppoaa, niin kannattaa mennä katsomaan.

KooKoo

^ Toi on kyllä nähtävä! Oon lukenut kaikki ne kirjat ja ne on ainakin ihan sairaan hauskoja ;D

Ulpu

Me käytiin katsomassa Juoppohullun päiväkirja teatterissa ja olihan se aikamoista touhua.  ;D Täytynee siis katsoa myös elokuva.

Kinttunen

Se Juoppohullu leffa oli ihan umpisurkea!! ;( oikein harmitti,et piti mennä katsoon. meiltä löytyy kans kaikki kirjat,mut leffa ontui ja pahasti.

Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Marge

Lainaus käyttäjältä: Kinttunen - 03/01/2013, 19:58:40
Se Juoppohullu leffa oli ihan umpisurkea!! ;( oikein harmitti,et piti mennä katsoon. meiltä löytyy kans kaikki kirjat,mut leffa ontui ja pahasti.

Makuja on näköjään monia, muhun uppos  ;D

Lilian

Mä tykkäsin kyllä ajoittain, jotkut meni vähän jo överiks, toisaalta niinhän se kirjakin menee. Mutta Kristian oli ihan paras :D