Päävalikko

Tv-ohjelmat V

Aloittaja IceQueen, 13/10/2010, 21:51:02

« edellinen - seuraava »

Pikkunen

^minä kans itkien katson tuota  :'(

KouTa

Melkoinen operaatio tuo Apassionata -show.
Telkusta tulee ohjelmaa taustoista...
Hirvittävän kokoinen kaveri tuo shire heponen!!  :o
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Tara

^Monet niistä on hirviä isompia  ;)  ;D

IceQueen

Mä niin odotan tota Poliisit-sarjan alkua! ;D Noi mainokset on loistavia...  ;D ;D ;D Ja nyt siel on Porin poliisistakin mukana kaks sälliä, joten kiva nähdä miltä Porin elämä näyttää poliisin silmin... :P
Ad astra per aspera!

Maya

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/01/2011, 14:55:47
Mä niin odotan tota Poliisit-sarjan alkua! ;D Noi mainokset on loistavia...  ;D ;D ;D Ja nyt siel on Porin poliisistakin mukana kaks sälliä, joten kiva nähdä miltä Porin elämä näyttää poliisin silmin... :P
yhden uuden jakson voi katsoa jo ruutu.fi :stä :) OLI LOISTAVA :) Se on niin huippu sarja :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Maya - 06/01/2011, 15:00:38
yhden uuden jakson voi katsoa jo ruutu.fi :stä :) OLI LOISTAVA :) Se on niin huippu sarja :)
Voi tauti, että mä nauroinkin...  ;D ;D ;D
Ad astra per aspera!

Maya

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/01/2011, 15:28:02
Lainaus käyttäjältä: Maya - 06/01/2011, 15:00:38
Voi tauti, että mä nauroinkin...  ;D ;D ;D
;D niin mekin, oli huippu  ;D

Marge

Katsoin just Yle Areenasta Kakolan viimeisen osan. Oli hyvä sarja!
Fear never fixed anything.

Lilian

Mä oon kattonu 5 jaksoa Karjalan kunnailla 1 tuotantokausi  :D Ihan älyttömän hyvä, niin ihana maalaisidylli :-* Löytyy siis eka tuotantokausi koneelta, vielä on aika monta jaksoa kattomatta.

Marge

^Joo, se on hyvä sarja  :)
Fear never fixed anything.