Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

Maya

Lainaus käyttäjältä: susakaro - 22/02/2006, 13:35:27
Lainaus käyttäjältä: zatu - 22/02/2006, 13:22:52
Lainaus käyttäjältä: susakaro - 22/02/2006, 13:20:49

Aikoivat lähettää minulle testiin energisointikynän, jolla siis sama vaikutus käytettynä lasillisessa vettä.  :P

Just. No kerrohan sitten meillekin, jos elämäsi muuttuu tämän ihmekynän ansiosta. ;D

Kyllä, siis hiuksistani tulee kauniit, kynteni ovat terveet, hampaani kiiltävät ja nauran aina vain koska olen niin energinen ja ihanan onnellinen...  ;D

*eihän mulla suuret odotukset...?
Mitähän aineita siihen veteen vapautuu ???  ;D

termari

löysin itelleni  uuden lempivissyn, tai oikeestaan sijottuu kyl vast hyväks kakkoseks ..
1. bonaqua villivadelma, nam :D
2. bonaqua omena

mun mielestä ne frissit on ihan  :icon_puke_l:

susakaro

Lainaus käyttäjältä: Maya - 22/02/2006, 13:46:43
Lainaus käyttäjältä: susakaro - 22/02/2006, 13:35:27
Lainaus käyttäjältä: zatu - 22/02/2006, 13:22:52
Lainaus käyttäjältä: susakaro - 22/02/2006, 13:20:49

Aikoivat lähettää minulle testiin energisointikynän, jolla siis sama vaikutus käytettynä lasillisessa vettä.  :P

Just. No kerrohan sitten meillekin, jos elämäsi muuttuu tämän ihmekynän ansiosta. ;D

Kyllä, siis hiuksistani tulee kauniit, kynteni ovat terveet, hampaani kiiltävät ja nauran aina vain koska olen niin energinen ja ihanan onnellinen...  ;D

*eihän mulla suuret odotukset...?
Mitähän aineita siihen veteen vapautuu ???  ;D

Ei siitä kynästä vapaudu mitään, eikä myöskään poista vedestä mitään, vaan kuulemma muuttaa veden energia- ja magneettikenttää. Ymmärtää kuka ymmärtää. Kai nää on näitä avaruudellisia ilmiöitä, joista ei tavallinen tallukka ymmärrä pöläystäkään  ??? Raportoin, kunhan kokeilen... perjantaina kynä tuli postissa  :D

Mirka

Lainaus käyttäjältä: termari - 26/02/2006, 23:46:55
löysin itelleni  uuden lempivissyn, tai oikeestaan sijottuu kyl vast hyväks kakkoseks ..
2. bonaqua omena

Mä oon ihan samaa mieltä frisseistä :icon_puke_l: Örpsis, mä en tykkää... :-X
Mutta lempivissykin on sama kuin termarilla :D Villivadelma on ihan huippuhyvää :P (omppua en oo vielä maistanut...) Bonaquan vissyt on mun mielestä parempia kuin Novellet, mun Novellepulloista ainakin häviää hapot ihan omia aikojansa... Bonaquan tavis korkeahiilihappoinen on kans namskishyvää :)

KFOR 11/04-11/05

Jooppoliini

2. bonaqua omena

Musta ne on nam niin hyviä.. Ja booleissa aivan verrattomia!!  8)

termari

LainaaBonaquan tavis korkeahiilihappoinen on kans namskishyvää 

niin onkin!  :) maista sitä omenaa, Mirka, vähän ehkä esanssimaku, mut tuli kyl granny smith omenat eka mieleen.  :D

termari

Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 27/02/2006, 15:12:04

ihan OT, mutta ei mahda mitään et tuosta bonaqua villivadelmasta miule tulee aina mieleen se spostina taannoin kiertänyt kuva bonaquan uudesta mausta...villiorava  :toothy9:

en oo nähny enkä ees kuullu ??? oisko kellään tallessa?  :)

zatu

-memento vivere-

Taru

Just meinasin kehua tota Bonaquan Villior.. villivadelmaa, mutta sitähän on kehuttu jo täällä! En varmaan muuten ois ostanu kun oon tottunu Novelleen, mutta huomasin, että jumaliste, sehän on paaaljon halvempaa ;D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

myy79

juuh, en aio tänne osastolle jäähä, ei pelkoa.. ;)

ostin vaa eilen uutta Frissiä, persikan makusta..  :D vois vaikka huomenna maistellakki..  :P tänää ei juoda vettä ei....  ;)