Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

Heidi82

Täällä puolella tämä yö.Tulee yövuorossa juotua vettä reilusti :)

rumin,mies syvästä etelästä

Kamalia dokuja te lesket.Vesi korneri tippunu kolmannelle sivulle.HYI ;D :D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Anki

Lainaus käyttäjältä: rumin - 05/12/2007, 12:13:28
Kamalia doku te lesket.Vesi korneri tippunu kolmannelle sivulle.HYI ;D :D
Etkös sä sit voi pitää tätä korneria pystyssä? ;) ;)

piude81

Niin, säästä vettä, juo olutta.

Jansku

Mä oon ainakin vesilinjalla. Maanantaina olin jurrailemassa vähän, loppuviikko meneekin lipitellessä raanasta.
Vai pitäsköhän viikonloppuna vähän maistella.... :P

Heidi82

Kovasti on vesilinja menossa täällä töissä :)...Yövuorossa tulee vettä juotua paljon,kun ei oikein mitään tee mieli syödäkkään.

zatu

Hanavesi on pullovettä puhtaampaa.

Miten on, kuluuko teillä noita "lähdevesiä" vai hörpittekö hanatavaraa?

Itse ostan tavallista pullovettä joskus aivan aniharvoin, lähinnä, jos vaikka helteellä on jäänyt oma pullo kotiin. ;D Muutoin kelpaa vesi hanasta (ja mikäs on kelvatessa), maustettuja kivennäisvesiä juodaan myös.
-memento vivere-

Mari@

Nykyään kelpaa taas hanavesi, Hyllykalliolla vain pullosta kun se haisikin niin pahalle  :puke:

Anki

Lainaus käyttäjältä: zatu - 14/02/2008, 12:15:40
Hanavesi on pullovettä puhtaampaa.

Miten on, kuluuko teillä noita "lähdevesiä" vai hörpittekö hanatavaraa?

Itse ostan tavallista pullovettä joskus aivan aniharvoin, lähinnä, jos vaikka helteellä on jäänyt oma pullo kotiin. ;D Muutoin kelpaa vesi hanasta (ja mikäs on kelvatessa), maustettuja kivennäisvesiä juodaan myös.
Tasaan tarkkaan sama vastaus kun sulla itsellä :)  Ja lomilla tietty puhdasta purovettä ;) ;D

Eepi

Lainaus käyttäjältä: Mari@ - 14/02/2008, 12:28:50
Nykyään kelpaa taas hanavesi, Hyllykalliolla vain pullosta kun se haisikin niin pahalle  :puke:
Mahdetaanko olla samassa Hyllykalliossa...  ??? Mä ainakin juon täällä ihan hanavettä. Mikäli samasta paikasta ompi kyse  ;)