Päävalikko

Vesikorneri

Aloittaja Tehotytto1, 18/02/2005, 22:22:38

« edellinen - seuraava »

s^n^

Oon tässä harkinnu tipattoman toukokuun viettämistä. Taidan siis toteuttaa operaation Tipaton ja herkuton toukokuu. Hullu, tiedän.

edit: ehkä harkitaan kuitenki vielä.

Outi

Metsämansikan makuinen kivennäisvesi (Pirkka) on tosi namia! 

Heidi82

vettä on tullut näillä helteillä juotua ja paljon :)...Ja sama meno jatkuu näin yövuorossa,pysyy virkeempänä kun juo paljon vettä

Mirka

Lainaus käyttäjältä: Outi - 03/04/2007, 14:05:03
BonAqualta on taas tullut uusi maku; mustikka :) Maistoin eilen ja oli ihan hyvää, mutta ei siitä ainakaan mulle uutta suoksikkia tullut. Suosittelen kuitenkin maistamaan!  :D
Oli kyllä hyvää :D

Pitkäaikaisena suosikkina BonAquan korkeahillihappoinen vissy, sitä ei naama peruslukemilla juoda   ;D

KFOR 11/04-11/05

Janica

Lainaus käyttäjältä: Outi - 03/04/2007, 14:05:03
BonAqualta on taas tullut uusi maku; mustikka :) Maistoin eilen ja oli ihan hyvää, mutta ei siitä ainakaan mulle uutta suoksikkia tullut. Suosittelen kuitenkin maistamaan!  :D

Mä tykkäsin.  :D

zatu

Minusta Novelle Fruity (kivennäisveden ja omenamehun sekoitus) on tosi hyvää. :)

Helppo on toki sekoittaa itsekin, mutta pullossa on muka kätevämpää. ::)
-memento vivere-

minni

Lainaus käyttäjältä: zatu - 07/06/2007, 12:49:23
Minusta Novelle Fruity (kivennäisveden ja omenamehun sekoitus) on tosi hyvää. :)

Olen ihan koukussa tuohon.  :-[

myy79

mäki oon koukussa tuohon..  :P

tosin nykyää menee makuvichyt ja novellen Frissitki..

zatu

Lainaus käyttäjältä: minni - 07/06/2007, 13:30:59
Lainaus käyttäjältä: zatu - 07/06/2007, 12:49:23

Olen ihan koukussa tuohon.  :-[

Hyvä "drinkki" tuo on ollut jo ennen kuin Hartwall laittoi sen pulloon. :D Kiva kesäjuoma.
-memento vivere-

myy79

olipas vesikorneri vajonnu..  :o

en muuten suosittele kenellekkään kevyt olon karpaloo..  :-X :-X haisee ja maistuu ihan tiskivedeltä...  :P ::)