Päävalikko

Kuvan lisääminen profiiliin.

Aloittaja Ela, 12/01/2006, 19:11:17

« edellinen - seuraava »

Katja

Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 28/07/2006, 19:23:04
Vika saataisi ratkaistua yhdellä isolla päivityksellä, mutten ole sitä vielä uskaltanut tehdä, sillä en ole kerinnyt päivitystä vielä testaamaankaan...

Päivityksen yhtedessä kun on vähän epävarmaa, miten tämän foorumin ulkomuodon käy, mitä säilyy entisellään jne, joten vaatii aika tarkan testauksen ennen sen tekemistä.

Mielestäni ei välttämättä ole sen vaivan arvoista, kun kyse nyt kuitenkin on niinkin pienestä bugista, kuin tuo profiilikuvan vaihtaminen, joka onnistuu mainiosti netistä linkittämällä...

Joo en mitenkään kärsimättömänä täällä odottele. En vaan oo vieläjaksanu paneutua siihen linkittämiseen ym.. Jospa tässä joku päivä innostuis.  :)

Outi

Lainaus käyttäjältä: Katja - 29/07/2006, 01:23:21
Joo en mitenkään kärsimättömänä täällä odottele. En vaan oo vieläjaksanu paneutua siihen linkittämiseen ym.. Jospa tässä joku päivä innostuis.  :)

Se ei tosiaankaan ole vaikeaa! :) Kun vaan löytää sellaisen sivuston, josta se onnistuu (esim. just se photobucket). Jos jopa minä osasin, niin sit osaa kuka vaan!  ;D

taamaa

Eipä taida toimia vieläkään tuo kuvan vaihto profiiliin siis muuten kuin linkittämällä.

Janica

Lainaus käyttäjältä: taamaa - 19/09/2006, 11:39:55
Eipä taida toimia vieläkään tuo kuvan vaihto profiiliin siis muuten kuin linkittämällä.

Siitä kyllä sitten aikanaan laitetaan infoa..  ::)

Ämmä

Melkein onnistuin liittämään kuvan mun profiiliin. Ongelma on nyt, et näytän kuvassa leveämmältä ku oikeesti oon :D Ylipainolle ei varmaan kukaan ulkopuolinen voi mitään tehdä, mut ku tuo kuva on oikeesti venyny ;D Auttakaa pöljää.

...photobucketin kautta linkitin...

Janica

Pienennä sitä kuvaa jonkun verran ennen kuin linkität. :)

itsellä on esim. 381x384. :)

Ämmä

Lainaus käyttäjältä: Janica - 23/10/2006, 18:08:14
Pienennä sitä kuvaa jonkun verran ennen kuin linkität. :)

itsellä on esim. 381x384. :)

Kiitos neuvosta :) Mulle tuollainen "pienennä sitä kuvaa"-kommentti ei tuo mieleen muuta ku paperivalokuvan leikkaamisen saksilla ;D Maailmassa on vielä näinkin tumpeloita ihmisiä.

Vaihdoin nyt sitte kuvan, jossa näytän mieluummin liian kapealta kuin oikeasti olen ;D

Eveliinak

En osaa vaihtaa kuvaa profiiliin. Ei vaan kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan sitä, vaika kuinka yritän. :(

Janica

Missä sulla Eveliina on se kuva jota yrität vaihtaa?

Tuo se esim. tänne vaikka omaan galleriaan ja linkitä sieltä. :)

IceQueen

Lainaus käyttäjältä: Eveliinak - 24/10/2006, 09:26:15
En osaa vaihtaa kuvaa profiiliin. Ei vaan kerta kaikkiaan suostu vaihtamaan sitä, vaika kuinka yritän. :(
*Lisää kuva omaan galleriaasi
*Klikkaa oikealla hiiren näppäimellä
*Valitse kopio kuvan osoite
*Mene profiiliisi
*Valitse profiilin ulkoasu
*Liitä (ctrl+v tai klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä) osoite "minulla on oma kuva" kohtaan
*Tallenna

Tämän jälkeen profiilin kuvassa pitäisi näkyä galleriaan lisäämäsi kuva. :)
Ad astra per aspera!